باید تولید به سمت دانش بنیان شدن هدایت شود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: باید تولید به سمت دانش بنیان شدن هدایت شود تا بتواند زمینه اشتغال در کشور را فراهم کند تا بیکاری، مشکلات و گرفتاری‌های مردم برطرف شود.  

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص شعار سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی» اظهار کرد: شعار سال‌های گذشته که توسط مقام معظم رهبری تعیین می‌شد بر مسائل تولید و رفع موانع تکیه داشت.

وی ادامه داد: همچنین طی سال‌های گذشته رهبر معظم انقلاب خواستار جهش تولید شده بودند زیرا دولت‌ها نتوانستند این شعار را به صورت کامل محقق کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: تاکنون جهش لازم در زمینه تولید به وجود نیامده ولی با تلاش دولت سیزدهم با همکاری دستگاه قضابی بخش زیادی از موانع تولید برطرف شده و اکنون به سمت جهش تولید در سطح کشور حرکت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در صورتی که حرکت تولیدی همراه با مساله دانش بنیان باشد عقب ماندگی‌های گذشته بخش تولید در کشور را جبران خواهد کرد و به یک تولید کیفی در ابعاد مختلف و با فناوری‌های جدید تبدیل خواهد شد.

ترقی خاطر نشان کرد: حرکت تولیدی دانش بنیان منجر به افزایش اشتغال در کشور خواهد شد که می‌تواند نرخ بیکاری را در کشور به نحو قابل توجهی کاهش دهد.

وی ادامه داد: بنابراین در گام جدیدی که مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۱ به عنوان شعار سال مورد تاکید قرار دادند، نشان می‌دهد با برطرف شدن موانع تولید، رونق تولید را شاهد خواهیم بود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: باید تولید به سمت دانش بنیان شدن هدایت شود تا بتواند زمینه اشتغال در کشور را به گونه‌ای فراهم کند که بیکاری، مشکلات و گرفتاری‌های مردم برطرف شود.

کد خبر 563259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.