معرفی مفاخر و مشاهیر کاشان در گالری شهر

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با تاکید بر تبیین اهمیت شناخت مفاخر برای اعتلای هویت فرهنگی و تاریخی کاشان، از اکران تصاویر مفاخر و مشاهیر کاشان در قالب فضاسازی شهری خبر داد.

محمدحسین واحدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه مفاخر، مشاهیر و میراث فرهنگی از ریشه‌های فرهنگی هر شهر به حساب می‌آید، اظهار کرد: به منظور حفظ نام و اعتلای جایگاه شهر کاشان، در اقدامی از سوی روابط عمومی این سازمان، علاوه بر معرفی میراث فرهنگی ناملموس، تصاویر و اطلاعات تعدادی از مفاخر و مشاهیر با استفاده از سازه‌های اطلاع‌رسانی و اسپیس فریم در قالب گالری در سطح شهر به نمایش گذاشته شده است.

وی بر معرفی و شناسایی مشاهیر تاکید کرد و افزود: باید از ظرفیت عید نوروز در این زمینه استفاده کرد تا هموطنان و حتی همشهریانی که آگاهی پیرامون پیشینه تاریخی این شهر ندارند و بسیاری از بزرگان کاشان که به خوبی معرفی نشده‌اند، شناسانده و معرفی شوند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از آیت‌اله یثربی، سهراب سپهری، کمال‌الملک، محتشم کاشانی، علامه قطب راوندی، ملأ محسن فیض کاشانی، عباس کی‌منش متخلص به مشفق کاشانی، سپیده کاشانی و سیدابوالرضا راوندی به عنوان مفاخری نام برد که تصاویر آن‌ها در گالری شهر به نمایش گذاشته شده است.

کد خبر 563258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.