رنگ‌آمیزی ۴۵سرعت‌کاه آسفالتی در اهواز

مدیر منطقه۸ شهرداری اهواز گفت: سال گذشته برای ایجاد امنیت خیابان‌ها هنگام تردد وسایل نقلیه و جلوگیری از رانندگی با سرعت غیرمجاز، ۴۵سرعت‌کاه آسفالتی در خیابان‌های امام، فنی و حرفه‌ای، دعبل خزاعی، قانا و خیابان مطهر یک احداث و در طرح استقبال از بهار، رنگ‌آمیزی شد.

محمدرضا قنواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به تلاش کارکنان شهرداری و قول داده شده به شهروندان، تا روز اول سال جدید بسیاری از پروژه‌هایی که رفاه را برای شهروندان در ایام نوروز ایجاد می‌کند، به بهره‌برداری رسید و توانستیم به وعده خود عمل کنیم.

وی افزود: سال گذشته برای ایجاد امنیت در خیابان‌ها هنگام تردد وسایل نقلیه و جلوگیری از رانندگی با سرعت غیرمجاز، ۴۵ سرعت‌کاه آسفالتی در خیابان‌های امام، فنی و حرفه‌ای، دعبل خزاعی، قانا و خیابان مطهر یک احداث و در طرح استقبال از بهار، رنگ‌آمیزی شد.

مدیر منطقه هشت شهرداری اهواز گفت: در ادامه اقدامات شهرداری، سه پل عابر پیاده در بلوارهای امام شرقی، فنی حرفه‌ای و سعادت شست‌وشو و رنگ‌آمیزی شد.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از مواردی که در طرح استقبال از بهار انجام شد، بهسازی، ترمیم و رنگ‌آمیزی ایستگاه‌های اتوبوس بلوار امام (ره) حدفاصل پل سردار شهید هاشمی تا بلوار سعادت بود.

قنواتی ادامه داد: پروژه ویژه‌ای در سطح منطقه هشت برای ترمیم جداول بلوارها و میادین انجام شد که در این طرح با دریافت دستگاه رنگ‌آمیزی به صورت امانی از شهرداری مرکز، جداول تمام میادین سطح منطقه شامل شفا، بعثت، تعاون، شهید بهادری، هجرت، شهید اسکندری، سعادت و فردوس و همچنین جداول بلوارهای معلم و سپهر رنگ‌آمیزی شد.

وی ادامه داد: نصب المان‌های نوروزی در میدان سطح منطقه هشت، نصب بزرگ‌ترین المان عیدت مبارک در سطح شهر، همچنین فرش شنی از جمله اقداماتی بود که برای ایام نوروز در سطح منطقه علاوه بر زیباسازی‌ها و نورپردازی‌هایی، انجام شده است.

کد خبر 563245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.