۲ بعد برنامه‌ریزی برای گردشگری در برنامه "اصفهان ۱۴۰۵"

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه  دسترسی‌ها و خدمات مناسبی به مسافران ارائه شده است، اما ایده‌آل نیست، گفت: در برنامه "اصفهان ۱۴۰۵" برای گردشگری در دو بعد برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید ابراهیمی در حاشیه بازدید از "مجموعه فرهنگی و تفریحی باغ فدک" اظهار کرد: این مجموعه فرهنگی تفریحی برای طبقه متوسط اقتصادی مناسب است. با توجه شرایط کرونایی دو سال گذشته و آسیب جدی حوزه گردشگری، اجرای ستاد خدمات سفر در هاله‌ای از ابهام قرار داشت.

وی با بیان اینکه یکی از معضلاتی که مسافران نوروزی با آن روبرو هستند، آب‌وهوای نامساعد است که هیج فرد و نهادی در آن دخالت ندارد، ادامه داد: برپایی چادر مسافرتی باید در فضا و فصل مناسبی باشد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان خاطر نشان کرد: دسترسی‌ها و خدمات مناسبی به مسافران ارائه شده است، اما ایده‌آل نیست و باید برای سال‌های آینده وضعیت خدمات بهبود پیدا کند.

وی با اشاره به برنامه شهرداری اصفهان برای موضوع گردشگری تصریح کرد: یکی از مزیت‌های نسبی و مطلق اصفهان در موضوع گردشگری است که در بسیاری از حوزه‌ها همچون گردشگری طبیعی، گردشگری تاریخی و گردشگری سلامت ظرفیت‌های مناسبی دارد.

ابراهیمی با بیان اینکه در برنامه "اصفهان ۱۴۰۵" برای گردشگری در دو بعد برنامه‌ریزی شده است، گفت: جاذبه‌ها، رویدادها، برنامه‌های دوره‌ای، زیرساخت‌ها و تسهیلات لازم برای گردشگران در دو بعد برنامه‌ریزی شده برای موضوع گردشگردی مطرح شده است.

وی اضافه کرد: گردشگری اصفهان جای کار زیادی دارد که در حوزه برنامه‌ریزی نیز به این موضوع به صورت ویژه نگاه شده که امیداریم در سال جاری و سال‌های آینده اتفاقات مناسبی برای ظرفیت گردشگردی اصفهان رخ دهد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان اضافه کرد: شهرداری یکی از نهادهایی است که در طول شبانه‌روز خدمات مختلفی به شهروندان ارائه می‌دهد و امیدواریم که سال خوبی برای شهروندان و کشور پیش رو داشته باشیم.

کد خبر 563239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.