افتتاح فاز نخست خط ۳ متروی مشهد تا پایان امسال

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهردار مشهد گفت: در تلاش هستیم با تأمین منابع مالی و جلوگیری از مشکلات فنی تا پایان سال ۱۴۰۱، فاز نخست خط۳ قطار شهری مشهد را به بهره‌برداری برسانیم.

سیدخلیل منبتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در نوروز امسال شاهد حضور زائران زیادی در پایانه‌های مسافربری شهر مشهد هستیم که در این راستا به صورت ویژه به پایانه‌های شهر توجه شده است و خطوط BRT، اتوبوسرانی و تاکسیرانی در اطراف پایانه در تمام ساعات شبانه‌روز آماده خدمت به زائران است.

وی با بیان اینکه پارکینگ برای خودروها نیز به تعداد مورد نیاز برای زائران و مجاوران در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در صدد رفع نیاز مسافران در اطراف پایانه‌های شهر هستیم؛ یکی از این مسائل اسکان زائران است و باید در اطراف پایانه‌ها، هتل‌ها و محل‌های اسکان را آماده کنیم.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهردار مشهد با بیان اینکه ارتباط پایانه‌ها با شهر موضوع مهمی است، خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات عمرانی و دسترسی آسان زائران، عملکرد سازمان پایانه‌ها خوب بوده است و امیدوارم سال آینده فضای متفاوت و ویژه‌ای به زائران ارائه دهیم.

وی اضافه کرد: در تلاش هستیم با تأمین منابع مالی و جلوگیری از مشکلات فنی، تا پایان سال ۱۴۰۱ فاز نخست خط سه قطار شهری مشهد را به بهره‌برداری برسانیم.

کد خبر 563203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.