مهم‌ترین نتیجه خدمت‌گزاری صادقانه مسئولان به مردم جلب رضایت آنان است

فرماندار شهرستان لنجان گفت: باید تلاش کنیم مسافرینی که شهرستان لنجان و خطه طلایی ایران را به‌عنوان مقصد گردشگری انتخاب کرده‌اند، سفری شاد، ایمن و سالم را تجربه کنند در این میان تشویق مسافران به رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز باید لحاظ شود تا شاهد بروز موج جدید شیوع کرونا نباشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا محمدی فشارکی در حاشیه بازدید از روند فعالیت ستاد خدمات سفر شهرداری زرین شهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نوروز همواره برای همه ما با شکوه و خاطره‌انگیز بوده است، اظهار کرد: شهروندان شهرهای ایران بعد از یکی دو سال خانه نشینی به دلیل شیوع ویروس کرونا با فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۱ برای کسب آرامش روح و روان خود و خانواده سفر نوروزی به دیگر شهرها را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: شهرستان لنجان به دلیل قرار گرفتن در مسیر مواصلاتی چند استان کشور و با داشتن جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بی تردید یکی از مقاصد گردشگری کشور به شمار می‌آید و همه ساله به دلیل علاقه‌مندی بسیاری از شهروندان ایران زمین به این منطقه، جاری بودن رودخانه زاینده رود، فاضله نزدیک به مرکز استان و ریشه‌های فرهنگی مشترک به شهرهای مختلف شهرستان لنجان از جمله زرین شهر سفر می‌کنند.

فرماندار شهرستان لنجان جلب رضایت شهروندان را مهم‌ترین نتیجه خدمت‌گزاری صادقانه مسئولان دانست و تصریح کرد: باید تلاش کنیم مسافرینی که شهرستان لنجان و خطه طلایی ایران را به‌عنوان مقصد گردشگری انتخاب کرده‌اند، سفری شاد، ایمن و سالم را تجربه کنند در این میان تشویق مسافران به رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز باید لحاظ شود تا شاهد بروز موج جدید شیوع کرونا نباشیم.

وی عنوان کرد: خوشبختانه شهرداری زرین شهر با اجرای طرح استقبال از بهار و خانه‌تکانی شهر در آستانه نوروز به‌گونه‌ای عمل کرده است که علاوه بر تغییر سیمای شهر، حال و هوای نوروزی در خطه طلایی ایران برای شهروندان و گردشگران ایجاد شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: باید از زحمات شهردار و پرسنل خدوم شهرداری زرین شهر که با تلاشی جهادی مقدمات استقبال و میزبانی شایسته از مسافران نوروزی را در زرین شهر به عنوان مرکز شهرستان لنجان مهیا کرده‌اند تقدیر و تشکر کرد و امیدواریم این تلاش‌ها زمینه ساز افزایش رضایتمندی شهروندان و گردشگران باشد.

وی تاکید کرد: بر اساس گزارشات ارائه شده طراحی و تولید نقشه، بروشور و پک فرهنگی نیز توسط اداره ارتباطات مردمی شهرداری زرین شهر انجام شده که ثمره آن معرفی هرچه بیشتر شهر و تشویق شهروندان و گردشگران به رعایت حقوق شهروندی است.

کد خبر 563172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.