تکمیل پروژه قطارشهری کرج اولویت مدیریت شهری است

عضو شورای شهر کرج گفت: تکمیل پروژه قطارشهری کرج، بزرگراه شمالی و پارک‌رود، جزو اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری کرج است.

علی ذبیحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک نوروز باستانی و آرزوی صحت و سلامت برای همگان، اظهار کرد: امیدواریم سال جدید توأم با رشد و شکوفایی برای تمام مردم باشد و بتوانیم در کنار فراز و نشیب‌ها، عملکرد قابل و قبولی برای مردم داشته باشیم.

وی با اشاره به بودجه سال ۱۴۰۱ که از سوی شورای اسلامی شهر مصوب شده است، تاکید کرد: با در نظر گرفتن این مصوبه، سه موضوع در اولویت قرار خواهد گرفت که یکی از مهم‌ترین‌های آن‌ها، تکمیل پروژه قطارشهری است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج، با بیان اینکه پروژه قطارشهری تأثیر مستقیم و بسزایی در امر حمل‌ونقل شهری و کاهش بار ترافیکی دارد، اضافه کرد: مسئله ترافیک موجب نارضایتی شهروندان شده است و باید با جدیت به آن بپردازیم.

وی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه بزرگراه شمالی، گفت: این پروژه نیز از دیگر اولویت‌های مدیریت شهری است و قطعاً در سال جدید برای شهر و شهروندان تأثیرات مثبتی به دنبال خواهد داشت.

ذبیحی تصریح کرد: طرح پارک رود که اواخر سال گذشته در پی آزادسازی حریم رودخانه در دستورکار قرار گرفت از دیگر اولویت‌های مدیریت شهری است و می‌توان از آن به عنوان نقطه قوت عملکرد مدیریت شهری در سال جدید یاد کرد.

وی با اشاره به بهره برداری از پروژه پارک رود در سال جدید، اضافه کرد: این پروژه علاوه بر ایجاد درآمد پایدار به تقویت حضور گردشگران و استفاده شهروندان از زیبایی‌های رودخانه کرج کمک خواهد کرد.

کد خبر 563168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.