رونمایی از بزرگ‌ترین دیوارنگاره استان البرز در فردیس

شهردار فردیس گفت: شهرداری در آستانه سال نو، ساختمان سوخته سابق را با بزرگ‌ترین دیوارنگاره استان البرز و با طرحی زیبا از حضور یک خانواده بر سر سفره هفت‌سین، زیباسازی کرد.

محمدرضا آژیر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بزرگ‌ترین دیوارنگاره استان البرز به مناسبت آغاز سال جدید با موضوع سبک خانواده ایرانی و با هدف تحکیم بنیان خانواده در شهر فردیس، رونمایی شد.

وی افزود: این دیوارنگاره که مقابل ساختمان سابق شهرداری فردیس واقع در بلوار شهید سلیمانی نصب شده، با هدف افزایش سطح نشاط عمومی شهر و تحکیم بنیان خانواده، یک خانواده ایرانی را دور سفره هفت‌سین به تصویر کشیده است.

شهردار فردیس خاطرنشان کرد: سبک زندگی اسلامی یکی از مؤلفه‌های بیانیه گام دوم انقلاب بوده و باورها، اعتقادات، آداب و رسوم از بخش‌های اصلی سبک زندگی است که در این اثر هنری، تلاش شده به موضوع خانواده به طور ویژه پرداخته شود.

آژیر، توجه به المان‌های شهری و زیباسازی سیمای بصری شهر را از اولویت‌های شهرداری فردیس برشمرد و ادامه داد: ساماندهی مبادی ورودی و خروجی شهر از برنامه‌های آتی شهرداری است.

به گزارش ایمنا، ساختمان سابق شهرداری فردیس واقع در نبش تقاطع بلوار شهید سلیمانی و بلوار منظریه در آتش اغتشاشات سال ۹۸ سوخت و نمای سیاه و سوخته این ساختمان منظره نامناسبی را ایجاد کرده بود که اکنون با اجرای طرح دیوارنگاره توسط واحد زیباسازی شهرداری فردیس، نمای نازیبای ساختمان سوخته زیر این دیوارنگاره زیبا پنهان شد.

کد خبر 563162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.