گوشی گلکسی سامسونگ مجهز به تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰

شرکت سامسونگ قصد دارد گوشی هوشمندی با تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ عرضه کند که احتمالا نام آن S22 FE یا A53 پرو است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گزارشی در ماه ژانویه منتشر شده بود که نشان می‌دهد شرکت سامسونگ تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ را از مدیاتک سفارش داده است؛ بنابراین انتظار می‌رفت که یک مدل گوشی از سری گلکسی A به این تراشه پرچم‌دار مجهز شود. هم‌اکنون اطلاعات بیشتر و جدیدتری منتشر شده است که تصمیم سامسونگ برای استفاده از تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ را روشن‌تر می‌کند.

شرکت سامسونگ قصد دارد دستگاهی مجهز به تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ عرضه کند؛ ممکن است این محصول S22 FE یا A53 پرو باشد. البته با توجه به اینکه سامسونگ هنوز برای هیچ کدام از گوشی‌های سری گلکسی A نسخه پرو عرضه نکرده است، وجود گوشی با نام گلکسی A53 پرو در هاله‌ای از ابهام است. علاوه بر این، انتخاب تراشه پرچم‌دار مدیاتک برای گوشی گلکسی S22 FE با برچسب قیمت احتمالی ۷۰۰ دلار، انتخاب پر چالشی به نظر می‌رسد.

شایعات ارائه شده حاکی از این است که گوشی سامسونگ آینده که قرار است به تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ مجهز شود، از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد، دو گوشی گلکسی S20 FE و گلکسی S21 FE سامسونگ نیز از باتری با ظرفیت مشابه استفاده می‌کنند. از سوی دیگر، گوشی‌های جدید سری A به باتری پنج هزار میلی‌امپر ساعتی مجهز هستند. گوشی آینده سامسونگ که به تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ مجهز خواهد شد، با قیمت حدود ۴۷۰ تا ۶۳۰ دلار عرضه می‌شود.

کد خبر 563157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.