فعالیت ۱۰۵ ایستگاه پلیس در استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان در قرارگاه نوروزی پلیس با اعلام آماده‌باش پلیس برای خدمت به شهروندان، اقدامات این نهاد برای پشت سر گذاشتن ایمن تعطیلات نوروزی ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا میرحیدری در قرارگاه نوروزی پلیس اصفهان، با تبریک سال جدید و آغاز قرن پانزدهم هجری اظهار کرد: ان‌شاءالله سال جدید مشکلات مرتفع شوند و امنیت مطلوبی شایسته مردم عزیز کشورمان داشته باشیم و بتوانیم در اجرای فرامین فرمانده کل قوا هر آنچه که حضرت آقا از انتظامی کشور انتظار دارند را برآورده کنیم.

وی افزود: طرح نوروزی پلیس از ۲۴ اسفندماه در استان اصفهان آغاز شد و قرارگاه انتظامی نوروزی با حضور رؤسای پلیس‌های تخصصی و معاونان شروع به کار کرد، روزانه برنامه‌های پلیس با سرخط‌هایی که از مرکز ابلاغ می‌شود و استان تعیین می‌کند در ارتباط با بهبود روند پیشرفت مأموریت‌ها پیگیری و اجرایی می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: برخی از یگان‌های پلیس با ۱۰۰ درصد نیرو پای کار آمده‌اند، در اکثر قسمت‌ها دوسوم نیروها در مأموریت هستند تا ایام نوروز امسال را در امنیت کامل سپری کنیم.

وی افزود: ۱۰۵ ایستگاه فعال پلیس در استان اصفهان وجود دارد، ۱۴ ایستگاه امنیت و سلامت در محورهای مواصلاتی در کنار دیگر دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان، ۵۰ ایستگاه فرهنگی، ارشادی، اعتقادی و اجتماعی طرح "سلمان محمدی" که ۲۶ ایستگاه آن در اصفهان هستند و بقیه در شهرستان‌های استان با کمک سایر دستگاه‌ها مانند، شهرداری، بسیج، استانداری و مجمع رهروان امر به معروف در ایام نوروز فعال هستند.

میرحیدری اظهار کرد: گشت‌های پلیس در تفرجگاه‌ها و زیارتگاه‌ها فعال هستند و با مخلان نظم و امنیت، سارقان و مجرمان مقابله می‌شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشیم و مسافرانی که از استان اصفهان عبور یا به این استان سفر می‌کنند هیچ مشکل امنیتی نداشته باشند.

میرحیدری تصریح کرد: بحمدالله در زمینه وقوع سرقت‌ها با کاهش روبه‌رو بوده‌ایم، معتادان متجاهر از سطح شهر جمع‌آوری می‌شوند، در خصوص وضعیت جاده‌ها و تصادفات جاده‌ای متأسفانه در این چند روزه شش نفر از هموطنان در اثر تصادفات جان باختند که بازهم تاکید می‌شود رانندگان از عجله و شتاب خودداری کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: انتظامی استان اصفهان سال گذشته دو شهید به نام‌های شهید "اله دادی" و شهید "احسان نصیری" تقدیم کرد که ان‌شاءالله همه ما بتوانیم مسیر این شهدای گرانقدر را ادامه دهیم.

کد خبر 563096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.