واکنش جالب گری‌لینکر به برد پرگل بارسا مقابل رئال‌مادرید+عکس

«گری لینکر» کارشناس و مفسر ورزشی تلویزیون انگلیس که همواره نشان داده طرفدار پر و پا قرص بارسلونا است، به برتری پرگل آبی‌اناری‌ها مقابل رئال‌مادرید، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بامداد امروز دوشنبه_ یکم فروردین ۱۴۰۱_ دو تیم فوتبال رئال مادرید و بارسلونا بازی برگشت لالیگا از هفته بیست‌ونهم را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مادرید برگزار کردند که این بازی با برتری بلوگرانا به اتمام رسید.

تیم ژاوی موفق شد با نتیجه جالب چهار بر صفر، حریف پرآوازه را درهم بکوبد. لوس بلانکوس از وجود کریم بنزما که مصدوم بود، بی‌بهره بود و به خاطر همین، در خط حمله بی‌اثر شده بود.

در مقابل، آبی‌اناری با جوانان لاماسیایی، فوتبالی فراتر از حد انتظار به نمایش گذاشتند. رئال در زمین خود کاری نتوانست انجام دهد و شاگردان آنچلوتی، مقهور نمایش بی‌نظیر پسران ژاوی شده بودند.

در نهایت در مقابل دیدگان پایتخت‌نشینان مادریدی، اوبامیاگ روی دو پاس گل دمبله دبل کرد و فران تورس و آرائوخو، سایر گل‌های بارسا را به ثمر رساندند. حتی اگر بی‌دقتی مهاجمان آبی‌اناری نبود، تیم رئال شکست به مراتب سنگین‌تری را تجربه می‌کرد.

اما پس از پایان این مسابقه، گری لینکر کارشناس و مفسر ورزشی تلویزیون انگلیس که همواره نشان داده طرفدار پر و پا قرص بارسلونا است، توئیت جالبی در حمایت از ژاوی هرناندز سرمربی این تیم منتشر کرد. لینکر نوشت: واقعاً به نظر می‌رسد که ژاوی مربی نخبه‌ای خواهد بود که بسیاری از ما فکر می‌کردیم که او این‌چنین باشد.

واکنش جالب گری لینکر به برد پرگل بارسا مقابل رئال مادرید +عکس

کد خبر 563037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.