اجرای طرح «کارت‌پستال‌های شهری» در ایام نوروز

رئیس اداره هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از اجرای طرح «کارت‌پستال‌های شهری» در ایام نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

علی عطریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به خاص بودن جاذبه‌های گردشگری شهر اصفهان، اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با هدف توسعه گردشگری در نوروز ۱۴۰۱ طرحی با عنوان «کارت‌پستال‌های شهری» را به اجرا درخواهد آورد.

وی ادامه داد: این سازمان، کارت‌پستال‌های رنگی با عکس‌هایی از نقاط معروف و تاریخی شهر اصفهان را طراحی و چاپ کرده است و نوروز امسال، هر گردشگری که به شهر اصفهان وارد می‌شود، این کارت‌پستال‌ها به‌صورت رایگان به او تعلق می‌گیرد.

رئیس اداره هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: گردشگران در پشت این کارت‌پستال‌ها، آدرس و کدپستی خود را درج کنند و سپس کارت‌ها را در صندوق پستی‌هایی که در نقاط مختلف شهر برای این طرح در نظر گرفته شده است، تحویل دهند؛ این کارت‌پستال‌ها بعد از ایام نوروز به شهر و محل سکونت آن‌ها ارسال خواهد شد.

عطریان اضافه کرد: با این اقدام، علاوه بر اینکه گردشگران با جاذبه‌های گردشگری شهر اصفهان بیشتر آشنا می‌شوند، همیشه خاطره‌ای خوش از سفر به اصفهان برای آن‌ها تداعی می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان، برای ارسال رایگان این کارت‌پستال‌ها با اداره کل پست اصفهان، قراردادی را منعقد کرده است، گفت: هشت طرح از مناطق تاریخی شهر اصفهان برای ارائه این کارت‌پستال‌ها طراحی‌شده است که این کارت‌پستال‌ها در هفت و هشت نقطه شهر اصفهان توسط کانترها در ایام نوروز توزیع خواهد شد.

کد خبر 563013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.