آغوش باز هواداران بارسلونا برای دمبله در ال‌کلاسیکو

آبی‌اناری‌ها امیدوارند که آخرین حضور احتمالی وینگر فرانسوی در ال‌کلاسیکو برای بارسلونا خوش یمن باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از موندو دپورتیوو، عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسلونا در طی سال‌های اخیر آنچنان مورد استقبال هواداران قرار نگرفته و مصدومیت‌های متعددش باعث شده بود تا حتی در ابتدای فصل این باشگاه تلاش زیادی برای فروش وی کند.

در نهایت دمبله تصمیم گرفت در بارسا بماند و از جدا شدن امتناع کرد. حضور او در ترکیب آبی‌اناری‌ها باعث شد تا ژاوی هرناندز، جدیدترین سرمربی بارسلونا، دمبله را مجدداً در ترکیب تیمش به بازی بگیرد و آمادگی بالای این بازیکن در هفته‌های اخیر حتی تشویق هواداران بارسا را نیز در پی داشته است.

قرارداد عثمان دمبله در پایان فصل با بارسلونا تمام می‌شود و هنوز مشخص نیست که آیا او در بارسا باقی خواهد ماند یا خیر. در صورت اتمام قرارداد او، ضرر مالی بزرگی متوجه بارسلونا می‌شود چرا که این باشگاه برای به خدمت گرفتن دمبله از دورتموند هزینه زیادی پرداخت کرده بود اما در آخر مجبور به صدور اجازه جدایی این بازیکن به صورت رایگان شد. ممکن است لاپورتا، مدیرعامل باشگاه بارسلونا، حتی برای سود و منفعت مالی نیز قرارداد دمبله را تمدید کند تا او را در پنجره‌های آتی به فروش برساند.

احیا شدن دمبله امیدی در دل هواداران بارسلونا ایجاد کرده و در چارچوب دیدار حساس امشب برابر رئال مادرید، دمبله می‌تواند با حضور مجدد در زمین مسابقه و درخشش در دیدار ال‌کلاسیکو، ارزش‌های خودش را به هواداران و مدیران باشگاهش ثابت کند.

عثمان دمبله در پنج سال اخیر و در لباس بارسلونا هشت بار در ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید بازی کرده و کارنامه او شامل سه پیروزی، سه شکست و دو تساوی بوده است. اما عجیب اینجاست که دمبله حتی یک بار هم مقابل رقیب دیرینه موفق به گلزنی نشده و فقط در این مدت دو پاس گل برابر رئال مادرید به ثبت رسانده که آمار قابل قبولی محسوب نمی‌شود. این ستاره فرانسوی در این مدت تقابل‌های بسیاری را به‌علت مصدومیت از دست داده و در پنج سال فقط هشت بار برابر رئال مادرید بازی کرده است.

نکته امیدوارکننده برای بارسلونا این است که دمبله در دوران ورزشی خود هرگز در استادیوم سانتیاگو برنابئو شکست نخورده و امیدوار است این روند در مسابقه امشب نیز تکرار شود. گلزنی و درخشش برابر رئال مادرید می‌تواند ماه‌های پایانی حضور عثمان دمبله در بارسلونا را برای او شیرین و خاطره‌انگیز کند.

کد خبر 563008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.