پیام تبریک رئیس شورای شهر اهواز به مناسبت عید نوروز

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز در پیامی فرارسیدن سال نو را تبریک گفت و از خداوند متعال خواست تا سال ۱۴۰۱ سالی همراه با پیشرفت، رفاه و توسعه برای مردم اهواز باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش محمودی رئیس شورای شهر اهواز در پیامی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر الیل و النهار، یا محول الحول و الحوال، حول حالنا الی احسن الحال»

آغاز سال ۱۴۰۱ هجری شمسی را خدمت شهروندان محترم اهوازی تبریک عرض می‌کنم. سالی که مقام معظم رهبری با توجه به اهمیت آن این سال را سال «تولید؛ دانش بنیان و کارآفرین» نام گذاری کرد، امیدواریم با هماهنگی و اطاعت از این فرمایش حضرت آقا در این مسیر گام برداریم.

سالی که گذشت سال شروع دوره جدید مدیریت شهری در اهواز رقم خورد و با اتفاقات مختلفی مسیر خود را پیمود تا به امروز رسید و در این راه افراد زیادی تلاش کردند؛ حتی در ایامی که شاید سایرین در استراحت بودند عزیزان در جای جای مجموعه شهرداری به صورت شبانه روزی درگیر اقدامات اجرایی در سطح شهر بودند که الحق جای تجلیل دارد.

وجود کاستی‌ها و مشکلات مسئله‌ای قابل درک است اما باید اذعان داشت که در سال گذشته اقدامات خوب زیادی نیز حادث شد، از اقدامات انجام شده در راستای کنترل آب‌گرفتگی‌ها، تا اتفاقاتی که در حوزه کارگری افتاد، به لطف خدا و با تلاش کارکنان در بخش‌های مختلف داشتند در تمام حوزه‌های کار شده تلاش‌ها به ثمر نشست، البته آثار آن در سال جدید به مراتب مشهودتر خواهد بود.

روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ با شروع عملیات لکه‌گیری آسفالت در مناطق هشت‌گانه و آسفالت معابر به ویژه در مناطق کم برخوردار برای اولین بار، خدمتی بود که تا امروز نیز ادامه داشت، این دوره مدیرت شهری سعی دارد تا با خدمت رسانی متوازن در تمام شهر با نگاهی ویژه به مناطق کم برخوردار، شعار خدمت به مردم را عملی کند.

جذب سرمایه‌گذار، تحول در فضای سبز شهری، بهبود وضعیت مشکلات حوزه پرسنلی، بهبود خدمات در تمام حوزه‌ها، اصلاح امور مربوط به قراردادها، هوشمندسازی امور جاری شهرداری، جذب مشارکت مردمی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، ادامه روند پروژه‌های دفع آب‌های سطحی، بهبود آسفالت و تمرکز بر امور فرهنگی و شهروندی از اولویت‌هایی است که ان‌شاءالله با کمک خداوند متعال و با استعانت و توسل بر اهل بیت (ع)، با تلاش مدیریت جدید شهرداری اهواز محقق خواهد شد و آثار ملموس‌تری را به همراه خواهد داشت؛ چرا که با تصویب بودجه ۱۴۰۱ در واقع نقشه مسیر دوره جدید مدیریت شهری تکمیل شده و ان‌شاءالله از سال جدید مدیرت شهر اهواز در این مسیر حرکت خواهد کرد.

در پایان فرارسیدن سال جدید را تمام مردم شریف اهواز مجدداً تبریک گفته و آرزوی سلامتی برای ساحت مقدس امام عصر (عج) و طول عمر با عزت برای مقام عظمی ولایت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه خداوند عزوجل مسالت دارم.

سیاوش محمودی

رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اهواز

کد خبر 563007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.