حرکت کاروان شادی شهر گز تا ساماندهی جاده‌های اردل

حرکت کاروان شادی در گز، باغ فدک و اسکان در اصفهان، افتتاح تقاطع‌های اهواز، ساماندهی بافت‌ها در خرم آباد، هوشمندسازی شهر تهران، شهر دوستدار کودک در تبریز، ساماندهی سکونت گاه‌های زنجان، مطالبات شهروندان کلاردشت، روند پروژه‌ها در اهواز، ساماندهی جاده‌های اردل را در این بسته خبری پارلمان بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در بسته خبری پارلمان شهری سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه از کاروان شادی در گز، باغ فدک و اسکان در اصفهان، افتتاح تقاطع‌های اهواز، ساماندهی بافت‌ها در خرم آباد، مطالبات شهروندان کلاردشت، هوشمندسازی شهر تهران، شهر دوستدار کودک در تبریز، ساماندهی سکونت گاه‌های زنجان، روند پروژه‌ها در اهواز، ساماندهی جاده‌های اردل را مرور می‌کنیم.

حرکت کاروان شادی در شهر گز

رئیس شورای اسلامی شهر گز گفت: به مناسبت عید نوروز در روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفندماه کارناول شادی "عروسک گردانی، حاجی فیروز و ساز و دوهل نوازی عید" در سطح شهر راه‌اندازی می‌شود.

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان برای فرا رسیدن سال نو

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در پیامی فرارسیدن سال نو شمسی را تبریک گفت.

باغ فدک نخستین مواجهه مسافر طالب اسکان در اصفهان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه کمی از زمان‌بندی گذشته در ارائه خدمات در باغ فدک عقب هستیم، گفت: تقویت برنامه‌های فرهنگی و مایحتاج مسافران از ضروریات کار در کمپ باغ فدک اس

افتتاح تقاطع‌های غیر همسطح اهواز در نیمه اول سال ۱۴۰۱

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: تقاطع‌های غیرهمسطح شهید کجباف و شهید قربانی در نیمه اول سال ۱۴۰۱ افتتاح خواهد شد.

ضرورت ساماندهی بافت تاریخی خرم آباد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان این‌که ساماندهی بافت تاریخی گام مثبتی در جهت معرفی شهر خرم‌آباد خواهد بود، گفت: بافت تاریخی شهر باید ساماندهی شود.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مطالبه شهروندان کلاردشت

عضو شورای اسلامی شهر کلاردشت گفت: مطالبات مردم در راستای رفع مشکلات این شهرستان باید مورد توجه قرار گیرد.

لزوم ساماندهی ورودی‌های شهر بجنورد در سال ۱۴۰۱

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: راه و شهرسازی خراسان شمالی تاکنون به تعهدات خود عمل نکرده بود، اما اخیراً بخشی از این تعهدات محقق شده است و در این راستا برخی از ورودی‌های شهر ساماندهی خواهد شد.

هوشمند سازی شهر تهران دغدغه شورای ششم

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای اسلامی شهر تهران آماده دریافت پیشنهادات کارشناسان سازمان فاوا در خصوص شناسایی گره‌های این حوزه و ارائه راه‌حل است و امیدواریم با افزایش همکاری‌ها در سال آینده گام‌های مؤثری برای بهره‌مندی از هوشمندسازی در تهران برداشته شود.

ظرفیت‌های گردشگری در تهران مغفول مانده است

عضو شورای شهر تهران گفت: تهران، سرشار از ظرفیت‌های گردشگری مغفول مانده است که به عنوان پتانسیل بالقوه برای جذب گردشگر در تعطیلات نوروزی می‌توان از آن بهره برد و نشاط اجتماعی را در شهر ایجاد کرد

لزوم برنامه‌ریزی برای شهر دوستدار کودک در تبریز

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: باید موضوع شهر دوستدار کودک به صورت جدی پیگیری شود و در این راستا، لازم است تا اواسط سال ۱۴۰۱ برنامه‌های لازم اجرایی شود.

ضرورت ساماندهی سکونت گاه‌های غیر رسمی در زنجان

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: ۶۰ میلیارد تومان از محل سفر ریاست‌جمهوری به مسکن محرومان زنجان اختصاص یافت تا سکونت‌گاه‌های غیررسمی شهر، ساماندهی شود.

لزوم آشنایی شهروندان با وظایف شورای شهر

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برای آشنایی مردم با مسئولیت‌ها و وظایف شورای شهر، نیازمند آموزش شهروندی هستیم و این مهم را پیگیری خواهیم کرد.

سال ۱۴۰۱، هر هفته یک افتتاح

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر اهواز گفت: به دنبال آن هستیم سال آینده هر هفته یک افتتاح داشته باشیم.

لزوم ساماندهی جاده‌های مواصلاتی اردل

عضو شورای اسلامی شهرستان اردل گفت: تردد مردم شهرستان اردل در جاده‌های مواصلاتی از مرکز شهرستان به استان چهارمحال و بختیاری افراد زیادی را به کام مرگ می‌کشاند.

کد خبر 562947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.