حمایت شورای شهر وست‌مینستر از برگزاری رویدادهای هنری

شورای شهر وست‌مینستر از برگزاری رویداد هنر لندن ارائه می‌دهد: ثبت لحظه‌ای در سال ۲۰۲۲ در سیرک پیکادیلی در فاصله زمانی نهم مارس تا ششم آوریل حمایت می‌کند. این رویداد به‌ منظور تمرکز بر اهمیت سلامت روان برگزار شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هنر لندن از نهم مارس تا ششم آوریل بازدیدکنندگان سیرک پیکادیلی را تشویق می‌کند تا لحظه‌ای توقف داشته باشند و دقایقی را صرف بررسی سلامت روان خود کنند. در این رویداد که توسط شورای شهر وست‌مینستر مورد حمایت قرار گرفته است و با عنوان «هنر لندن ارائه می‌دهد: لحظه‌ای در سال ۲۰۲۲» برگزار می‌شود، عکس‌های افراد مشهور از جمله آماندا هولدن، کیت ماس، ادریس البا و ریکی جرویس با چشمان بسته روی دیوارهای پیکادیلی به نمایش درمی‌آید که تخمین زده می‌شود سالانه ۵۶ میلیون نفر بازدیدکننده دارد.

این عکس‌ها توسط عکاس و هنرمند مشهور، ری برمیستون گرفته شده است که طی ۱۰ سال گذشته از سوژه‌های معروف خود خواسته است چشمان خود را در لحظه فلش خوردن دوربین عکاسی ببندند. ایده قرار گرفته در پس چشمان بسته افراد مشهور در پرتره‌ها در مورد نشان دادن نیاز انسان به صرف لحظه‌ای برای بررسی سلامت روان خود است و به طرز شگفت‌انگیزی عموم مردم را تشویق می‌کند با چشمان بسته از خود سلفی بگیرند، آن را با هشتگ مخصوص #TakeAMoment2022 در اینستاگرام به اشتراک بگذارند و با بالا بردن شانس به نمایش درآمدن عکس خود در نمایشگر دیجیتالی بزرگ سیرک پیکادیلی، لحظات خود را با همگان به اشتراک بگذارند.

شورای شهر وست‌مینستر اعلام کرده است که ورودی نمایشگاه و گالری پاپ‌آپ ثبت لحظات که واحه‌ای بی‌نظیر از آرامش در قلب لندن محسوب می‌شود، کاملاً رایگان است و عموم مردم می‌توانند از تماشای تصاویر هنرمندان روی دیوارها، مشاهده عکس‌های سلفی کاربران روی صفحه نمایشگر دیجیتالی سیرک پیکادیلی و سکوت آرامش‌بخش حاکم بر فضا لذت ببرند.

یکی از اعضای شورای شهر برگزاری نمایشگاه ثبت لحظات را به‌موقع و ارزشمند خواند و حمایت از آن را نهایت افتخار برای شورا دانست چرا که جهان امروز در حال گذراندن دوره بهبودی پس از دو سال پرفرازونشیب ناشی از کرونا و بازپس‌گیری سرعت قبلی خود در امور مختلف است و با توجه به دشواری‌های از سر گذرانده، بیش از هر زمان دیگر نیاز دارد سلامت روان خود را مورد بررسی قرار دهد.

شورای شهر وست‌مینستر همچنین اعلام کرد که در راستای حمایت از بخش فرهنگی و جذب بازدیدکننده به شهر از طریق برگزاری برنامه‌های هنری در فضاهای عمومی رو باز و مغازه‌های خالی شهر، در طول تابستان به راه‌اندازی کمپینی با عنوان «وست‌مینستر فاش می‌کند» اقدام خواهد کرد که رویدادهای بزرگی هم‌چون برپایی برنامه‌های پاپ‌آپ برای فراهم آوردن فضای لازم خرده‌فروشی برای برندها و هنرمندان نوظهور را به‌صورت رایگان در قلب پایتخت در بر خواهد گرفت.

کد خبر 562926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.