آماده‌سازی مراکز تفریحی و بوستان‌ها در ایام نوروز

شهردار زرین‌شهر گفت: مراکز تفریحی و بوستان‌های سطح شهر، برای حضور شهروندان و مسافران در ایام نوروز مهیا شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «حسین اسماعیلی‌احمدی» در جمع مسئولان شهرستان لنجان، با اشاره به زیباسازی فضای زرین‌شهر برای استقبال از بهار، اظهار کرد: شهرداری در راستای زیباسازی شهر، ایجاد محیطی با طراوت و بهاری، ارتقای کیفیت منظر شهر، هویت‌بخشی به فضاهای شهر و تقویت حال و هوای نوروزی اجرای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ را به شکلی جهادی در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: اجرای طرح استقبال از بهار با هدف تغییر حال و هوای شهر برنامه‌ریزی شد و طی هفته‌های اخیر، رنگ‌آمیزی دیوارهای سطح شهر به متراژ هزار مترمربع و رنگ‌آمیزی مبلمان شهری انجام شد.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: علاوه بر شست‌وشوی تابلوهای شهر، ست‌های ورزشی، وسایل بازی کودکان و نظافت معابر و پیاده‌روها، رنگ‌آمیزی ترافیکی سرعت‌کاه‌ها، جداول، آب‌نماها و نورپردازی معابر و میادین شهر، مراکز تفریحی و بوستان‌ها برای حضور شهروندان و مسافران انجام شده است.

اسماعیلی‌احمدی، با بیان اینکه ساخت و نصب ۳۰ عدد تابلوی تمثال شهدا از دیگر اقدامات شهرداری زرین‌شهر در اجرای طرح استقبال از بهار است، تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن عید نوروز، ۱۵ المان نوروزی از جمله المان هفت‌سین در نقاط مختلف شهر نصب شد که تمام المان‌ها در کارگاه‌های شهرداری و با کمترین هزینه ساخته شده است.

وی اضافه کرد: بخش قابل توجهی از المان‌هایی که امسال در سطح شهر نصب شده، المان‌های سال‌های قبل است که پس از نوسازی در نقاط مختلف شهر نصب شد و این اقدام با هدف کاهش هزینه‌های شهرداری انجام گرفت.

شهردار زرین‌شهر گفت: تعویض پرچم‌های فرسوده سطح شهر و ساماندهی سیستم‌های روشنایی از دیگر اقدامات انجام شده است و امیدواریم شهروندان و گردشگران لحظات خاطره‌انگیزی در خطه طلایی ایران داشته باشند.

کد خبر 562918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.