نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در بندرانزلی برپا شد

شهردار بندرانزلی از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات به مناسب عید نوروز در محوطه شهرداری این شهر خبر داد.

مهدی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به مناسبت عید نوروز و به منظور حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی و مشاغل خانگی، نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در بندرانزلی برای عرضه و فروش هنرهای دستی هنرمندان در محوطه شهرداری این شهر برپا شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه، محصولات تولیدی هنرمندان صنایع‌دستی این شهرستان شامل حصیربافی، سفال‌کاری، چرم‌دوزی، چوب، آینه‌کاری و تولید گل و گیاه در معرض دید و فروش عموم شهروندان و مسافران قرار گرفته است.

شهردار بندرانزلی گفت: در این نمایشگاه حدود ۲۸ هنرمند این شهر و دو هنرمند میهمان از شهرهای لنگرود و لاهیجان در فضای به مساحت ۵۰۰ متر مربع محصولات خود را به معرض نمایش گذاشتند و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می‌توانند در صورت تمایل به صورت مستقیم و بدون واسطه صنایع دستی مورد علاقه و مورد نیاز خود را از تولیدکنندگان خریداری کنند.

خلیلی با بیان اینکه در این نمایشگاه علاوه بر صنایع‌دستی، کتاب و خوراک محلی شامل انواع شیرینی، پخت آش و نان کشتا نیز به بازدید کنندگان عرضه می‌شود، افزود: این نمایشگاه تا سیزدهم فروردین ماه ۱۴۰۱ دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه، همه روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به محوطه شهرداری بندرانزلی جنب بلوار ساحلی مراجعه کنند.

کد خبر 562911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.