شورای شهر لندن از  برنامه اتوبوس‌های TfL حمایت می‌کند

شورای شهر لندن با حمایت از برنامه اتوبوس‌های ارائه‌شده توسط سازمان حمل‌ونقل برای لندن (TfL) اعلام کرد که کل منطقه‌های لندن آماده همکاری با این سازمان است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سازمان حمل‌ونقل برای لندن (TfL)، برنامه بلندمدت خود را برای اتوبوس‌های پایتخت منتشر کرد. اتوبوس در حال حاضر پراستفاده‌ترین شکل حمل‌ونقل عمومی در پایتخت انگلستان است و برنامه جدید اتوبوس‌های TfL شامل پنج حوزه کلیدی می‌شود که در درازمدت می‌تواند با پشتیبانی از مدرن‌سازی شبکه اتوبوس‌رانی لندن، کاربران بیشتری به سمت خود جذب و به پایتخت انگلستان کمک کند تا سال ۲۰۳۰ کاملاً کربن‌صفر شود.

برنامه جدید اتوبوس‌های TfL با تمرکز بر پنج حوزه، جایگزین جذاب‌تری برای استفاده از خودروها ایجاد خواهد کرد. این حوزه‌ها عبارت است از:

تجربه مشتری با تأثیرگذاری بر اطلاعات بهبودیافته مشتریان، بازسازی ایستگاه‌های اتوبوس و مطابقت با استانداردهای دسترسی برای تمام اقشار اجتماع،

ایمنی و امنیت با رعایت همه استانداردهای ایمنی و بهبود آموزش رانندگان اتوبوس برای ایجاد احساس اطمینان برای کاربران در هر ساعت از شبانه‌روز،

سرعت بالاتر با جابجایی‌هایی ۱۰ درصد سریع‌تر از سال ۲۰۱۵ و پیاده‌سازی طرح‌هایی هم‌چون معرفی ۲۵ کیلومتر خط جدید اتوبوس،

اتصالات بهبودیافته با ایجاد شبکه اتوبوس برای سفرهای طولانی‌تر با تبادل بهتر و اطمینان از فواصل مناسب میان ایستگاه‌های اتوبوس برای سهولت دسترسی تمام ساکنان لندن و

کربن‌زدایی برای مقابله با آلاینده‌های آب‌وهوایی در راستای مقابله با تغییرات اقلیمی و بهبود کیفیت هوا.

رئیس کمیته حمل‌ونقل و محیط‌زیست شورای شهر لندن در پاسخ به این اعلام TfL گفت: « اتوبوس‌ها در قلب سیستم حمل‌ونقل عمومی لندن قرار دارند و جوامع سراسر شهر را به هم متصل می‌کنند. این سیستم حمل‌ونقل به‌ویژه در دوران کووید -۱۹ برای بسیاری از مردم راه نجاتی محسوب می‌شد». وی در حالی که شورای شهر را مسئول ۹۵ درصد از شبکه جاده‌ای لندن معرفی کرد در ادامه افزود: «شورای شهر لندن در موقعیتی منحصربه‌فرد برای شناخت نیازها، آرزوها و نگرانی‌های جوامع محلی در سراسر پایتخت قرار دارد».

شورای شهر لندن همچنین اعلام کرد در راستای پیاده‌سازی برنامه جدید اتوبوس‌ها و پیشبرد آن در سال‌های آینده، کل منطقه‌های لندن آماده همکاری با TfL است و با اشاره به مثبت بودن این جنبه از برنامه جدید اتوبوس‌های TfL که با تشخیص نیاز به همکاری با جوامع متنوع شهر، امنیت ساکنان لندن را در اولویت قرار داده است، گفت: «شورای لندن از این طرح به‌عنوان نقطه شروعی برای تضمین آینده سبزتر برای اهالی لندن با ارائه جایگزین‌های پایدار و قابل دسترس برای سفرهای ماشینی استقبال می‌کند. بااین‌حال لازم است که در اجرای برنامه جدید اتوبوس‌ها، زمینه‌های چالش‌برانگیز بیماری همه‌گیر کووید -۱۹ و فشارهای مالی ناشی از آن را نیز مورد توجه قرار داد و به‌طور کامل آن‌ها را شناسایی کرد».

شورای شهر لندن همچنین فرصت حاضر را یک فرصت حیاتی برای حفظ و سرمایه‌گذاری در یک شبکه حمل‌ونقل پایدار معرفی کرد که همه لندنی‌ها را در حرکت شهر به سمت کربن‌صفر شدن کامل مشارکت می‌دهد.

کد خبر 562906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.