ساماندهی ۱۹ دست‌فروش در ۴ روز گذشته

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در چهار روز گذشته، ساماندهی و هدایت پنج متکدی انجام شده است، گفت: در این مدت ۱۹دست‌فروش توسط مأموران اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری ساماندهی شدند.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فعالیت گشت‌های ویژه ستاد پیشگیری و رفع تخلفات شهری در اصفهان در قالب کمیته قضائی و انتظامی ستاد خدمات سفر شهر، اظهار کرد: در چهار روز گذشته ۲۲۵ مورد چادر مسافرتی در سطح شهر اصفهان جمع‌آوری شده است.

وی ادامه داد: در چهار روز گذشته ساماندهی و هدایت پنج متکدی انجام شد و ۱۹ دست‌فروش نیز توسط مأموران اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری ساماندهی شدند.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه هیچ موردی تحت عنوان جمع‌آوری بازاریاب اسکان غیرمجاز در چهار روز گذشته وجود نداشته است، خاطرنشان کرد: در این مدت چهار مورد تذکر به بازاریاب اسکان غیرمجاز (کلید به دستان) نیز ثبت شده است.

وی با تاکید بر اینکه در چهار روز گذشته ۴۵۶ مورد راهنمایی خودرو مسافران طبق ضوابط انجام شده است، افزود: در این مدت ۷۱۲ مورد اقدامات مختلف همچون ساماندهی متکدیان و جمع‌آوری چادر مسافرتی انجام شده است.

کد خبر 562904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.