بارسلونا به‌دنبال پایان‌دادن به یک رکورد منفی در مادرید!

آبی‌اناری‌های بارسلونا سه سال است که از پیروزی در ورزشگاه «سانتیاگوبرنابئومادرید» برابر رقیب دیرینه خود عاجز بوده‌اند؛ آن‌ها امشب به دنبال پایان دادن به این رکورد منفی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ال کلاسیکوی برگشت لالیگا از هفته بیست‌ونهم، امشب، یکشنبه بیست‌ونهم اسفندماه ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت تهران با قضاوت «خوان مارتینز مونوئرا» در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مادرید برگزار می‌شود.

تیم فوتبال بارسلونا کار سختی برای رویارویی با رئال مادرید دارد، آن هم به این دلیل که در پنج بازی قبلی یعنی در پنج ال کلاسیکو اخیر، آبی‌اناری‌ها مغلوب لوس بلانکوس شده‌اند. آیا این روند منفی به زودی پایان می‌یابد؟ آیا کاتالان‌ها این روند را در سانتیاگو برنابئو پایان خواهند داد؟

از چه زمانی بارسلونا در ال کلاسیکو در سانتیاگو برنابئو پیروز نشده است؟

برای یافتن آخرین پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید باید در جدول زمانی، سه سال به عقب برگردیم. دوم مارس ۲۰۱۹ در سانتیاگو برنابئو، آخرین پیروزی کاتالان‌ها رقم خورد. در آن مسابقه، تیم تحت مربیگری «ارنستو والورده» با گل دقیقه ۲۶ ایوان راکیتیچ، با نتیجه یک بر صفر بر سفیدپوشان پیروز شد؛ پیروزی‌ای که مقدمه‌ای بود برای کسب آخرین عنوان قهرمانی لیگ که تا به امروز به ویترین نیوکمپ رسیده است.

کد خبر 562903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.