اپلیکیشن «جویا» توسط شهرداری شهرکرد تولید و منتشر شد

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد، گفت: اپلیکیشن «جویا» توسط سازمان فاوای شهرداری شهرکرد، تولید و منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس بیگی امروز _یکشنبه بیست‌ونهم اسفندماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی، اپلیکیشن نقشه همراه شهرکرد با نام «جویا» توسط این سازمان، ویژه گوشی‌های تلفن همراه تهیه و در دسترس عموم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با فراگیر شدن دسترسی کاربران به نسل جدید فناوری‌های موبایل، تقاضا برای دسترسی به سرویس‌های جدید، متناسب با قابلیت‌های متعدد این ابزارها افزایش یافته است؛ بنابراین یکی از حوزه‌هایی که بر پایه فناوری‌های جدید همراه در سطح جهان بسیار مورد توجه قرار گرفته، سرویس‌های شهروندی-گردشگری مبتنی بر موقعیت مکانی هستند.

بیگی گفت: بر همین اساس، پروژه نقشه همراه شهرکرد به عنوان یکی از طرح‌های نوسازی و ارتقای زیرساخت‌ها و خدمات الکترونیک در دستور کار سازمان قرار گرفت که نسخه آپ همراه این نقشه در دسترس عموم قرار گرفته است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد، تصریح کرد: هدف از ارائه این سرویس‌ها آسان‌سازی دسترسی کاربران به اطلاعات و سرویس‌های مکانی، متناسب با نیاز و موقعیت جاری خود است.

وی خاطرنشان کرد: قابلیت‌های فراوانی برای این نرم‌افزار پیش‌بینی شده است که از جمله آن‌ها می‌توان لایه‌های راهنما مانند مراکز واکسیناسیون کرونا، مراکز بهداشتی درمانی، اصناف، معابر شهری، مطب پزشکان، ادارات و… و کلیه اماکن شهر از قبیل خدمات اداری، بهداشتی درمانی، خدمات شهری، بازار و خرید اشاره کرد.

بیگی اظهار کرد: امکان مسیریابی خودرو سواری، مسیریابی مبدا تا مقصد با استفاده از اتوبوس‌های شهری، راهنمای ایستگاه‌های اتوبوس، امکان جست‌وجوی پیشرفته معابر، خطوط اتوبوس و اماکن؛ همچنین امکان جمع‌سپاری در ویرایش یا اضافه کردن نقاط و لایه‌ها در نقشه را از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توان نام برد.

وی تاکید کرد: سازمان‌ها، کسب و کارها و شهروندان می‌توانند از سرویس‌های مبتنی بر موقعیت مکانی این سامانه استفاده کنند.

شهروندان می‌توانند از کافه بازار به آدرس https://cafebazaar.ir/app/org.rajman.neshan.shahrkord یا از طریق آدرس https://maps.shahrekord.ir این اپلیکیشن را دانلود کنند.

کد خبر 562873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.