عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ اسفندماه

در این بسته خبری از رشد بودجه شهرداری مهاباد تا برگزاری نمایشگاه عیدانه در ساری و اجرای المان‌های نوروزی در رفسنجان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

رشد ۲.۵ برابری بودجه شهرداری مهاباد

بابک رستم‌پور، شهردار مهاباد گفت: بودجه شهرداری این شهر برای سال آینده با افزایش ۲.۵ برابری ۲ هزار میلیارد ریال مصوب شد.

تصویب بودجه شهرداری قرچک

شهردار قرچک گفت: بودجه چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد ریالی شهرداری این شهر در سال ۱۴۰۱ با افزایش ۴۰ درصدی نسبت به سال قبل تصویب شد.

تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه شهرداری دامغان

سید محمد تقوی، شهردار دامغان گفت: بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری دامغان با برنامه‌ریزی‌های اصولی، تا پایان بهمن‌ماه به تحقق ۱۰۰ درصدی رسید.

مقابله با ساخت‌وسازهای غیر مجاز در فرون‌آباد

احسان درویشی، شهردار فرون‌آباد پاکدشت گفت: برخی از افراد با سو استفاده از تعطیلات نوروز، سعی در ساخت‌وساز غیرمجاز دارند اما این افراد باید بدانند که مدیریت شهری با قاطعیت با این اقدام برخورد قانونی می‌کند.

نصب ۶۵ المان و استند نوروزی در جهان شهر ملایر

مجید فرجی، شهردار ملایر گفت: در راستای زیباسازی شهر، ایجاد محیطی با طراوت و بهاری، ارتقای کیفیت منظر، هویت‌بخشی به فضاهای شهری، تقویت حال و هوای نوروزی در سطح شهر و اجرای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱، بیش از ۶۵ المان و استند نوروزی در نقاط مختلف سطح شهر نصب شده است.

رنگ‌آمیزی سرعتکاه‌های سطح شهر قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: حدود ۳۷۰ مترمربع از سرعتکاه‌های سطح شهر در قالب ستاد نوروز رنگ‌آمیزی شد.

اجرای المان‌های نوروزی در رفسنجان

به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رفسنجان المان‌های نوروزی سفره هفت سین در نقاط مختلف شهر نصب و اجرا شدند.

برگزاری نمایشگاه عیدانه سنتی در ساری

محسن رسولی، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری ساری از برگزاری نمایشگاه عیدانه سنتی در دو نقطه از شهر خبر داد و گفت: عیدانه سنتی مصوبه ستاد استقبال از نوروز شهرستان ساری و با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های ذیربط، با هدف عرضه گل و گیاه، صنایع دستی و سوغات در میدان امام خمینی و میدان فرح آباد از بیست‌وهفتم اسفندماه تا پایان نوروز ۱۴۰۱ در حال برگزاری است.

ممنوعیت فروش قبر در مجاورت آرامستان پلدختر

صدیقه میری، شهردار پلدختر گفت: مالکان مجاور آرامستان پلدختر از فروش غیرقانونی قبر خودداری کنند.

کد خبر 562822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.