بستری ۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان بابیان اینکه اکنون پنج بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان بستری هستند، گفت: در شهرستان گلپایگان ۹۲ درصد دوز اول و ۸۵ درصد دوز دوم و ۴۹ درصد دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اصغر صبوحی امروز شنبه _بیست و هشتم اسفندماه_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان گلپایگان از لحاظ رنگ‌بندی بیماری کرونا در وضعیت زرد قرار دارد، اظهار کرد: در حال حاضر پنج نفر مبتلا به بیماری کرونا در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان بستری هستند.

وی تأکید کرد: در تعطیلات نوروز شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی به پیشگیری شیوع پیک هفتم کرونا کمک کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان با بیان اینکه در شهرستان گلپایگان ۹۲ درصد افراد دوز اول، ۸۵ درصد دوز دوم و ۴۹ درصد دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، گفت: تاکنون حدود ۱۴ درصد از جمعیت پنج تا ۱۱ سال واکسینه شدند.

صبوحی با تأکید بر تزریق دوز سوم واکسن کرونا، گفت: شهروندان برای دریافت دوز سوم واکسن کرونا به جز روزهای ۱۳ و ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۱ همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ به مرکز تجمعی در پارک هفده تن و مرکز منتخب واقع در شبکه بهداشت و درمان گلپایگان مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان گلپایگان از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون تست ۲۲ هزار و ۶۲۲ نفر مثبت بود که دو هزار و ۲۹۱ نفر بستری و ۳۹۴ نفر آنان فوت شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان از راه‌اندازی پایگاه چهارم اورژانس پیش بیمارستانی در گلپایگان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اکنون سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ و چهار دستگاه آمبولانس در شهر گلپایگان برای پوشش حوادث مختلف داریم.

صبوحی با اشاره به اجرای طرح ضربتی کارشناسان بهداشت محیط در نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی از ابتدای اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروز، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مشکلات بهداشتی را به سامانه تلفنی ۱۹۰ اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز درمانگاه و اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان و درمانگاه بیمارستان آیت الله گلپایگانی به صورت شبانه روزی فعالیت خواهند داشت، افزود: درمانگاه‌های خاتم الانبیا (ص) و بیماری‌های خاص در شهر گلپایگان نیز همه روزه به جز روزهای یکم و ۱۳ فروردین فعالیت دارند.

کد خبر 562815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.