۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
محرومان و مصدومان ال‌کلاسیکو

چندتن از بازیکنان بارسلونا و رئال مادرید قادر نیستند تیم خود را در دیدار حساس یک شنبه شب همراهی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هواداران فوتبال در سراسر دنیا منتظر دیدار حساس ال‌کلاسیکو میان دو تیم بارسلونا و رئال مادرید هستند. با این حال چند بازیکن از این دو تیم به دلیل مصدومیت و یا محرومیت قادر به حضور در کنار تیم خود نیستند و باید بازی را از خانه دنبال کنند.

دیدار برگشت ال‌کلاسیکو در چارچوب رقابت‌های لالیگا اسپانیا با حساسیت بسیار بالایی برگزار خواهد شد و شاگردان ژاوی امیدوار هستند بتوانند به روند شکست ناپذیری خود ادامه دهند. از سوی دیگر کارلو آنچلوتی که با تیمش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز صعود کرده، چشم به دیدار برابر بارسا اندوخته تا با کسب پیروزی، جایگاه خود در صدر جدول را مستحکم کند.

بارسلونا به خوبی می‌داند که حفظ امیدواری برای قهرمانی در لالیگا به نتیجه ال‌کلاسیکو بستگی دارد و عدم نتیجه‌گیری آبی‌اناری‌ها در این مسابقه به منزله شکست آن‌ها در کسب عنوان قهرمانی این فصل رقابت‌های فوتبال در اسپانیا خواهد بود.

آنچلوتی با ترکیب تقریباً کامل خود می‌تواند پا به زمین مسابقه بگذارد و تنها کریم بنزما به همراه مندی نمی‌توانند کهکشانی‌ها را همراهی کنند. کریم بنزما که این فصل از بهترین بازیکنان اروپا و بدون شک بهترین بازیکن رئال نیز بوده، دیدار حساس برابر بارسلونا را از دست داد. اعضای باشگاه رئال مادرید تا دو روز مانده به دیدار برابر بارسا درباره وضعیت بنزما مطمئن نبودند و علی رغم تلاش فراوان کادر پزشکی این تیم، مهاجم فرانسوی به مسابقه نمی‌رسد.

بارسلونا مصدومین بیشتری در آستانه دیدار برابر رئال مادرید دارد. ژاوی هرناندز که موفق شده از ابتدای فصل تغییر و تحولات فراوانی در بارسا به وجود بیاورد، چندین بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و امیدوار است این موضوع روی عملکرد تیمش تأثیر نگذارد.

عبدالصمد الزلزولی، بالده، آنسو فاتی، اومتیتی، سرجی روبرتو و سرجینیو دست بازیکنان بارسلونا هستند که به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیم خود را همراهی کنند. همچنین نیکو گونزالز نیز به دلیل دریافت پنج کارت زرد در این فصل از رقابت‌های لالیگا، از حضور در بازی ال‌کلاسیکو محروم است.

کد خبر 562808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.