به‌کارگیری ۲۹۰ دستگاه تیم خودرویی و موتوری/آماده‌باش کامل نیروهای پلیس راهور

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از به‌کارگیری ۲۹۰ دستگاه تیم خودرویی و موتوری در راستای افزایش خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و آماده‌باش کامل نیروهای پلیس راهور خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پلیس راهور در ایام نوروز ۱۴۰۱ در راستای افزایش خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی، ۲۹۰ دستگاه تیم خودرویی و موتوری را به‌کار گرفته است.

وی با بیان اینکه نیروهای پلیس راهور در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و در این ایام به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کنند، افزود: تخلفات رانندگی در این ایام توسط دوربین‌های نظارتی، پلاک‌خوان و خودروهای ثبت تخلفات رانندگی ثبت می‌شود.

قابل قبول نبودن وقوع حتی یک تصادف جرحی یا فوتی برای پلیس

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان، ادامه داد: پلیس راهور اصفهان همه توان و امکانات خود را به کار گرفته است تا در این ایام، مردم و مسافران نوروزی بتوانند در استان اصفهان و شهرستان‌های این استان، بدون مشکل ترافیکی تردد کنند.

وی با بیان اینکه وقوع حتی یک تصادف جرحی یا فوتی برای پلیس قابل قبول نیست، خاطرنشان کرد: رانندگان حتماً با سرعت مطمئنه و مجاز تردد کنند و از شتاب اکیداً خودداری شود. همچنین افراد با مأموران پلیس راهور همکاری کنند تا به شاهد وقوع حوادث رانندگی نباشیم و نوروزی تلخ نداشته باشیم.

کد خبر 562763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.