کارگران شهرداری؛ مجاهدان خاموش خدمت‌رسانی

شهردار زرین‌شهر گفت: کارگران شهرداری، نیروهای خدوم و زحمت‌کشی هستند که به‌صورت شبانه‌روزی و در بخش‌های مختلف، فعالیت می‌کنند و در بحران‌ها و مناسبت‌ها در خط مقدم خدمات‌رسانی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «حسین اسماعیلی‌احمدی» در نشست صمیمی با کارگران شهرداری زرین‌شهر، اظهار کرد: شهرداری، پیشانی خدمت‌رسانی نظام به شهروندان است و به دلیل وظایف بسیار مهم و خطیری که در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات شهری بر عهده دارد، خدمات و اقدامات این نهاد بیش از هر دستگاه و سازمانی دیده می‌شود.

وی کارگران شهرداری را مجاهدان خاموش خدمت‌رسانی به شهروندان دانست و افزود: کارگران شهرداری نیروهای خدوم و زحمت‌کشی هستند که به‌صورت شبانه‌روزی و در بخش‌های مختلف، فعالیت می‌کنند و در بحران‌ها و مناسبت‌ها در خط مقدم خدمات‌رسانی هستند.

شهردار زرین‌شهر با بیان اینکه آرزوی ما ایجاد شهری امن با شور و نشاط است، خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا، کارگران شهرداری‌های شهرهای ایران از جمله کارگران شهرداری زرین‌شهر در خط مقدم خدمت‌رسانی به شهروندان قرار گرفتند و در دورانی که این ویروس در حال تاخت‌وتاز بود، وظایف خود از جمله ضدعفونی معابر، جمع‌آوری بازیافت و دفن اموات را با ازخودگذشتگی، ایثار و تلاش خالصانه انجام دادند و در عرصه خدمت‌رسانی از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

اسماعیلی‌احمدی، موفقیت مدیران را در گرو قرار گرفتن در کنار کارگران دانست و اضافه کرد: دستان تلاش‌گر کارگران خدوم شهرداری زرین‌شهر را می‌بوسم؛ چراکه رضایت‌مندی حاصل شده از فعالیت‌های شهرداری، مرهون تلاش و خدمات‌رسانی شایسته کارگران به شهروندان است.

وی با بیان اینکه تلاش داریم در سال جدید نیز حقوق‌ها به موقع پرداخت و کرامت انسانی کارگران حفظ شود، تصریح کرد: کارگران شهرداری جزو شریف‌ترین اقشار جامعه هستند که همواره باید مورد توجه و حمایت قرار بگیرند؛ ما نیز با همه وجود تلاش خواهیم کرد در حد توان مدیریت شهری، آن‌ها را تکریم و حمایت کنیم و با پرداخت به موقع حقوق و بیمه، اجازه ندهیم فشار مضاعفی بر کارگران شهرداری وارد شود.

شهردار زرین‌شهر با بیان اینکه همه باید بدانند که پیشرفت و آبادانی در شهر، ثمره تلاش کارگران شهرداری است، گفت: شهری که کارگران در آن تلاش کنند، شهری با چهره زیبا و فضایی شکوفا با پارک‌ها و خیابان‌های تمیز است و چنان‌چه خطه طلایی ایران دارای چنین ویژگی‌هایی است، آن را مرهون تلاش والای شما کارگران هستیم و این زیبایی با فرا رسیدن ایام پایانی سال و ورود به سال جدید بیش از پیش نمایان است.

کد خبر 562739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.