۲۱هزار مترمربع گل‌کاری در شهرکرد انجام شد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: برای استقبال از بهار ۲۱هزار مترمربع گل‌کاری در باغچه‌های سطح شهر انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا هاشمی امروز _شنبه بیست‌وهشتم اسفندماه_ در جلسه هماهنگی ویژه برنامه‌های نوروز با اشاره به اقدامات فرهنگی این سازمان، اظهار کرد: ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری موجب ایجاد نشاط و سرزندگی در شهروندان می‌شود و به همین منظور در آستانه سال نو و در راستای ایجاد فضای بصری مناسب و زیباسازی فضاهای عمومی، اقدامات متعددی در در قالب طرح استقبال از بهار لحاظ شده است و گل‌کاری و گل آرایی سطح شهر چشم‌گیرتر از سال‌های گذشته انجام می‌شود.

وی افزود: درحال‌حاضر ۱۳ هزار مترمربع از آب‌نماهای سطح شهر رنگ‌آمیزی و تعمیر ریسه‌های برقی با ۹۰ میلیون تومان اعتبار انجام شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: برای استقبال از بهار ۱۲ هزار عدد گل شب‌بو در باغچه‌های سطح شهر کشت و ۲۱ هزار مترمربع گل‌کاری انجام شد.

هاشمی اضافه کرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر در شهرکرد، گل‌کاری با تأخیر مواجه شد اما در روزهای پایانی گل‌کاری تمام سطح شهر انجام می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد تصریح کرد: آماده‌سازی پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر، ترمیم چمن‌های سطح پارک‌ها و بلوارهای شهر از اقدامات شهرداری برای استقبال از بهار است و در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری نیز ۹ هزار اصله درخت در سطح شهر کاشت شد.

هاشمی گفت: اقدامات این سازمان در قالب طرح استقبال از بهار به منظور زیباسازی، تلطیف روحیه شهروندان، هماهنگی، همراهی و ترغیب آن‌ها در آستانه سال نو برای استقبال از فصل بهار، اجرایی شده است.

وی افزود: اصلاح تشتک درختان، کندوکوب باغچه‌های گل فصلی و کاشت گل، درختکاری فضای سبز و دوره‌زنی و حفر چاله جهت کاشت درخت انجام شده است.

کد خبر 562728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.