دختران ایران با پیروزی استارت زدند

تیم‌ملی نوجوانان هندبال دختر ایران در نخستین بازی خود در رقابت‌های آسیایی ازبکستان را شکست دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود حضور دارد، نوجوانان هندبالیست کشورمان در نخستین مصاف خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا با نتیجه ۴۴ بر ۳۵ از سد ازبکستان گذشتند.

ملی‌پوشان نوجوان ایران در این دیدار مهم با ارائه یک بازی خوب، جسورانه و منطقی در نیمه‌نخست با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ از حریفشان پیش افتادند.

در نیمه‌دوم نیز روند خوب دختران هندبالیست ایران ادامه پیدا کرد و در نهایت این دیدار با نتیجه ۴۴ بر ۳۵ به سود تیم‌ملی هندبال نوجوانان دختر ایران به پایان رسید.

تیم‌ملی هندبال نوجوانان دختر ایران فردا شنبه بیست و هفتم اسفندماه ۱۴۰۰ در دومین مسابقه خود در رقابت‌های آسیایی در مقابل قزاقستان میزبان به میدان می‌رود. این دیدار از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا، رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا با حضور تیم‌های ایران، قزاقستان، هند، ازبکستان و سوریه در آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است.

همچنین دو تیم تیم برتر این مسابقات، جواز حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ که در کشور گرجستان انجام خواهد پذیرفت را کسب می‌کنند.

کد خبر 562620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.