نتایج هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال + جدول

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال با تساوی های زیادی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پنجشنبه و جمعه _بیست و ششم و بیست و هفتم اسفند ماه_ هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک به مصاف تراکتور رفت که با یک گل پیروز شد و با ۲۹ امتیاز در رده دهم قرار گرفت، تراکتور هم ۱۷ امتیاز در رده سیزدهم جای گرفت.

تیم فوتبال فولاد رو در روی فجر سپاسی قرار گرفت که با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. فولاد با ۳۵ امتیاز در رده پنجم و فجرسپاسی با ۱۵ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارند.

تیم فوتبال سپاهان مقابل گل گهر صف آرایی کرد که دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. سپاهان با ۴۲ امتیاز در رده سوم و گل گهر با ۳۶ امتیاز در رده ششم جای گرفتند.

تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال دربی پایتخت را برگزار کردند که با گل‌های نعمتی و یامگا، بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. پرسپولیس با ۳۹ امتیاز در رده دوم و استقلال با ۵۵ امتیاز صدر نشین باقی ماندند.

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان میزبان هوادار بود که بازی با تساوی بدون گل تمام شد و نفت با ۱۴ امتیاز در رده پانزدهم جای گرفت و هوادار هم با ۲۷ امتیاز در رده یازدهم جای گرفت.

تیم فوتبال شهرخودرو به مصاف نساجی مازندران رفت که دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. شهر خود رو با ۱۳ امتیاز در قهر جدول باقی ماند و نساجی با ۲۷ امتیاز در رده دوازدهم جای گرفت.

تیم فوتبال مس رفسنجان میزبان ذوب آهن بود که با تک گل سعید باقر پسند شکست خورد و با ۳۵ امتیاز در رده چهارم باقی ماند و ذوب آهن هم با ۳۱ امتیاز در رده نهم جای گرفت.

تیم فوتبال پیکان و صنعت نفت آبادان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که بازی با تساوی بدون گل تمام شد و پیکان با ۳۲ امتیاز در هفتم جای گرفت و صنعت نفت آبادان با ۳۱ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت.

جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیست و سوم:

نتایج هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال + جدول

کد خبر 562614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.