ساماندهی و بهسازی مبلمان شهری منطقه٩

مدیر منطقه۹ شهرداری اصفهان از ساماندهی و بهسازی مبلمان شهری این منطقه خبر داد و گفت: نورپردازی‌های جدید در سطح منطقه، تعویض چراغ‌ها، نظافت کلیه تجهیزات پارک‌ها و اصلاح تجهیزات سرویس‌های بهداشتی، بهسازی و رنگ‌آمیزی پل‌های عابرپیاده و المان‌های آن، از اقدامات انجام شده در این منطقه است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تعویض چراغ‌ها، نورپردازی‌های جدید در سطح منطقه، رفع خطر محوطه‌های بازی، نظافت کلیه تجهیزات پارک‌ها و اصلاح تجهیزات سرویس‌های بهداشتی، بهسازی و رنگ‌آمیزی پل‌های عابرپیاده و المان‌های آن، از اقدامات شهرداری منطقه ٩ در ساماندهی مبلمان شهری است.

وی با اشاره به آموزش‌های مداوم درخصوص بازیافت، پسماند و تفکیک آن خاطرنشان کرد: پاکسازی نهرها و زمین‌های بایر منتهی به خیابان‌های اصلی نیز انجام شده است و طبق آمار روزانه به طور متوسط حدود ۸۳ تن پسماند عادی، ساختمانی، فضای سبز و بازیافت در منطقه ٩ شهرداری اصفهان تولید می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از راه‌اندازی ستاد گردشگری و هدایت مسافران نوروزی در این منطقه خبر داد و گفت: این ستاد در بوستان جنت واقع در خیابان آتشگاه، مقابل کوه آتشگاه جهت راهنمایی مسافرانی که از غرب شهر وارد اصفهان می‌شوند ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه طی یک‌ماه اخیر ۱۰ هزار متر جدول، سه‌هزار متر آب‌نما، ۱۸ هزار نیمکت و دو هزار پایه روشنایی رنگ‌آمیزی شده است، اضافه می‌کند: توسعه فضای سبز در چهارراه‌ها، واکاری درخت‌ها و کاشت باغچه‌ها با گل‌های بهاری و جاگذاری سبدهای گل در ۱۳۰ نقطه از دیگر اقدامات منطقه ۹ شهرداری اصفهان به شمار می‌رود.

کد خبر 562604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.