سپاهان ۶۱ _ مس کرمان ۷۳/ پایان کار زرد پوشان در لیگ برتر بسکتبال

تیم بسکتبال سپاهان سومین بازی مقابل مس کرمان را واگذار کرد تا از ادامه رقابت های پلی آف لیگ برتر بسکتبال کنار گذاشته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال سپاهان امروز جمعه _بیست و هفتم اسفند ماه_ در سومین بازی پلی‌آف خود از ساعت ۱۵ در سالن آزادی تهران رو در روی مس کرمان قرار گرفت. سپاهان بازی نخست مقابل این تیم را با نتیجه ۸۱ بر ۶۵ واگذار کرد و در بازی برگشت با نتیجه ۸۴ بر ۷۲ به پیروزی رسید.

در کواتر اول مس رفسنجان با نتیجه ۷ بر ۵ پیش افتاد، پیام کیانی در ادامه بازی را به تساوی کشاند. سپاهانی‌ها با عملکردی خوب موفق شدند برتری پیدا کنند، بازیکنان خارجی مس کرمان پرتاب‌های سه امتیازی خود را به گل تبدیل کردند. بازهم در این کوارتر دو تیم در امتیاز ۱۳ به تساوی رسیدند و در نهایت کوارتر دوم با پرتاب دو امتیازی بازیکن سپاهان و نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به نفع طلایی پوشان تمام شد.

در کوارتر دوم پرتاب‌های سه امتیازی بازیکنان مس برخلاف پرتاب سپاهانی‌ها به امتیاز تبدیل می‌شد. مس در این کوارتر عملکرد خوبی داشت و ۱۲ اختلاف امتیاز ایجاد کرد، سپاهان حدود شش دقیقه در کوارتر دوم امتیاز نگرفت و طلسم شده بود. در یک دقیقه پایانی خسروی دفاع تمام زمین را در دستور کار قرار داد و در نهایت این کوارتر با نتیجه ۴۲ بر ۲۸ به نفع مس کرمان تمام شد.

در کوارتر سوم دوتیم در دقیقه اولیه بازی امتیازی کسب نکردند و در ادامه این طلسم با پرتاب سه امتیازی بازیکن مس شکسته شد. خسروی بازهم دفاع تمام زمین را در دستور کار قرار داد، سپاهانی‌ها چهار دقیقه هیچ امتیازی کسب نکردند تا اختلاف به عدد ۲۲ برسد. کوارتر سوم با نتیجه ۵۷ بر ۳۴ به نفع مس کرمان تمام شد.

در کوارتر چهارم سپاهانی‌ها عملکرد بهتری داشتند و اختلاف امتیاز را کم کردند، اما در نهایت این مس کرمان بود که با نتیجه ۷۳ بر ۶۱ به پیروزی رسید.

کد خبر 562592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.