ریختن خون شیعیان نشان از ذلت آل سعود است

امام‌جمعه چادگان ضمن محکوم کردن اقدام وحشیانه عربستان سعودی در قتل عام ۸۱ نفر از شیعیان، گفت: عربستان مخالفین خود را گردن می‌زند و این نشان دهنده ذلیل بودن عربستان است، با ریختن هر قطره خون شهید نابودی آل سعود سرعت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام سید محمود بنی جمالی در خطبه‌های نماز جمعه شهر چادگان با تبریک میلاد منجی عالم بشریت مهدی موعود عج الله؛ اظهار کرد: تمام ادیان الهی ظهور منجی عالم بشریت را نوید دادند، بشر از ابتدای خلقت تاکنون منتظر مهدی موعود بوده تا چتر عدالت بگستراند.

وی با بیان اینکه تنها چیزی که شیعه را از طوفان و تندبادهای حوادث عبور داد باور به مهدویت و ظهور مهدی موعود بوده است، افزود: توقع می‌رود باور به مهدویت جمعی باشد و منتظران در اصلاح جامعه برای مبارزه با فساد قیام کنند.

امام‌جمعه چادگان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری انتظار فرج را یک عمل بزرگ می‌داند، گفت: انقلاب اسلامی از بارزترین مصادیق انتظار است چون برای برچیده شدن بساط ظلم قیام کردند و پیروز شدند و این این مصداق در بین عدالت خواهان جهان تسری پیدا کنند.

بنی‌جمالی با بیان اینکه منتظران مهدی موعود در جامعه اسلامی با دو بال آرمان خواهی و واقع گرایی به مقصد خواهند رسید، افزود: جامعه مهدویت شاخصه جمع گرایی دارد نه فردگرایی، مواسات و همدلی مومنانه داریم نه اینکه هر کس به فکر خودش باشد.

وی گفت: یکی از بزرگترین شاخصه جامعه مهدویت ولایت مداری بر اساس محبت و وحدت است، باید بر باورهای دینی استوار بمانیم تا ظهور مهدی محقق شود.

امام‌جمعه چادگان با تبریک روز سربازان گمنام امام زمان عج الله، افزود: وزارت اطلاعات چشم بینای جامعه است، سربازان گمنام در پس گمنامی مسائل سیاسی، اخلاقی و امنیتی و اجتماعی را رصد و برخورد می‌کنند اما دیده نمی‌شود.

بنی‌جمالی ضمن محکوم کردن اقدام وحشیانه عربستان سعودی در قتل عام ۸۱ نفر از شیعیان به اتهام تروریست، گفت: عربستان ام الفساد دنیا و مهد تروریست است، با پول عربستان تروریست‌ها عملیات تروریستی انجام می‌دهند، آل سعود مخالفین خود را گردن می‌زند و این نشان دهنده ذلیل بودن عربستان است، با ریختن هر قطره خون شهید نابودی آل سعود سرعت می‌گیرد.

کد خبر 562567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.