مس رفسنجان صفر _ ذوب آهن یک/چهارمین پیروزی متوالی با سنت شکنی برابر مس

تیم فوتبال ذوب آهن در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال میهمان مس رفسنجان بود که با یک گل این تیم را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز جمعه _بیست و هفتم اسفند ماه_ تیم فوتبال مس رفسنجان و ذوب آهن از ساعت ۱۵ در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال رو در روی هم قرار گرفتند که بازی در نیمه دوم با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن تمام شد.

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و ذوب آهن

داوران: مرتضی منصوریان، محمدرضا مدیرروستا، پوریا زحمتی و سیدمهدی مرجان‌زاده

ناظر: سعید بطحائی

ترکیب تیم فوتبال مس رفسنجان: فایز الرشیدی، شاهین توکلی، مجید نصیری، حسن جعفری، عقیل کعبی، سیدمهدی حسینی، حسین پورامینی، میثم تیموری، محسن آذرباد، مجید علیاری، گادوین منشأ

سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب تیم فوتبال ذوب آهن: حامد نور محمدی، سبد محمد قریشی، حسین شنانی، آرمان قاسمی، سجاد جعفری، سجاد دانایی، حسام پورهاشم، حبیب فر عباسی، سعید باقر پسند، سینا اسد بیگی و سجاد آشوری.

سرمربی: مهدی تارتار

کارت زرد:

ذوب آهن: حسین شنانی (دقیقه ۲۳)، سجاد جعفری (دقیقه ۹۳)

مس رفسنجان: حسین پور امینی (دقیقه ۵۸)، قائم اسلامی خواه (دقیقه ۹۰)

کارت قرمز:

گل‌ها:

ذوب آهن: سعید باقر پسند (دقیقه ۶۹)

شرح بازی: در دقیقه ۶ توپ در محوطه جریمه ذوب آهن به دست بازیکن ذوب آهن برخورد کرد، اما داور اعتقادی به خطا نداشت. تا دقیقه ۱۰، بازی میانه‌های میدان جریان دارد. بازیکنان دو تیم برای رسیدن به دروازه یکدیگر تلاش می‌کنند. از دقیقه ۲۵ بازی بهتری از جانب دو تیم شاهد هستیم. داور دو دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت و در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل تمام شد.

نیمه دوم: بازی در نیمه دوم تا دقیقه ۶۰ میانه‌های میدان جریان دارد و شاهد موقعیتی خطرناک نیستیم. سعید باقر پسند در دقیقه ۶۹ گل اول بازی را به ثمر رساند. مس برای جبران گل خورده تلاش می‌کند. داور شش دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت، در این دقایق پایانی مس رفسنجان حملات خطرناکی انجام می‌دهد، اما بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۶: ضربه سر بازیکن ذوب آهن را دروازه‌بان مس رفسنجان با یک پرش دفع کرد.

دقیقه ۲۴: بازیکن مس رفسنجان در محوطه جریمه ذوب آهن توپی برای هم تیمی خود فرستاد که ضربه شاهین توکلی در دستان حبیب فرعباسی بود.

دقیقه ۲۷: شوت بازیکن ذوب آهن در محوطه جریمه مس رفسنجان از بالای دروازه فایز الرشیدی به بیرون رفت.

دقیقه ۳۰: بازیکن مس توپی روی دروازه ذوب آهن فرستاد که با ضربه سر گادوین منشأ همراه بود و حبیب فرعباسی توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

دقیقه ۳۴: بازیکنان ذوب آهن صاحب ضربه‌ای آزاد از پشت محوطه جریمه مس شدند که ضربه آشوری را فایز الرشیدی با مشت دفع کرد.

دقیقه ۳۷: بازیکن ذوب آهن از نقطه کرنر توپی روی دروازه مس رفسنجان فرستاد که ضربه سر تیموری به تیر دروازه برخورد کرد و امکان داشت دروازه تیم خود را باز کند.

دقیقه ۳۹: محسن آذرباد صاحب ضربه‌ای آزاد شد و پشت توپ ایستاد، در حالی که همه فکر می‌کردند توپ را روی دروازه ارسال کند، به صورت مستقیم ضربه را زد و فرعباسی به سختی توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۴: ضربه محکم فرشاد محمدی مهر در محوطه جریمه ذوب آهن را فرعباسی به کرنر فرستاد.

شرح گل:

دقیقه ۶۹( ذوب آهن): آشوری از روی ضربه آزاد ارسالی روی دروازه مس رفسنجان داشت که سعید باقر پسند با یک ضربه سر دروازه فایز الرشیدی را باز کرد.

نکات بازی:

* مهدی تارتار به دلیل اخراج در بازی ذوب آهن مقابل آلومینیوم از حضور در این بازی محروم است و حسین پاشایی جای او قرار دارد.

* تعدادی از تماشاگران مس رفسنجان از بیرون ورزشگاه بازی تیم خود را تماشا می‌کنند.

کد خبر 562566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.