اتحاد، از نتایج جهاد تبیین است

امام جمعه کاشان با تبریک سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان(عج) گفت: انجام رسالت جهاد تبیین برای نسل نوجوان و جوان کشور که تصوری نسبت پیش از انقلاب ندارند و افرادی که دوران پیش از انقلاب اسلامی را فراموش کرده‌اند، ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت الله عباسعلی سلیمانی در جمع نمازگزاران مصلی بقیه الله الاعظم (عج)، پرداختن به جهاد تبیین را نشان از توجه و بینش مقام معظم رهبری دانست و اظهار کرد: مطرح کردن این موضوع از سوی ایشان نشان دهنده احساس خطر دیده‌بانی دانا و تیزبین است که خطرات را می‌بیند، لذا تاکید می‌کنند که جهاد تبیین باید میان مردم رواج پیدا کند.

امام جمعه کاشان تطهیر دوران ستمشاهی از سوی رسانه‌های بیگانه را از جمله محورهای دشمن برشمرد و گفت: ناکارآمد نشان دادن نظام و کوچک نمایی دستاوردهای انقلاب، غافل کردن جوانان از ریشه‌های پیشرفت و موانع پیشرفت و غافل کردن از ظرفیت‌های انقلاب اسلامی، از دیگر محورهای دشمنان برای ضربه به ایران به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: خدمات نظام جمهوری اسلامی در بیش از ۴۰ ساله گذشته در بعد علمی، آموزشی، پزشکی، اجتماعی، خدماتی، اقتصادی، ورزشی، فرهنگی و سیاسی، منطقه‌ای، امنیتی، نظامی، ورزشی و دیگر عرصه‌ها باید برای همگان تبیین شود.

سلیمانی گسترش عدالت اجتماعی در خدمات درمانی، آموزشی، زیرساخت‌های رفاهی و عمومی و همچنین ارتقای زنان در جامعه را از دیگر خدمات نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: پیش از انقلاب اگر امکان فعالیتی هم برای بانوان وجود داشت باید بدون پوشش درست اسلامی انجام می‌شد.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: دشمن که چشم دیدن خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی را ندارد و نمی‌خواهد آنها را از سر انصاف بیان کند، القا می‌کند که پیشرفت‌ها محصول جبر زمان است در حالی که ناشی از مدیریت دلسوز علمی و اعتماد به جوانان، خودباوری و تلاش مجاهدانه مدیران و نیروهای انقلابی است.

وی با بیان اینکه این روزها با جنگ تمام عیار ترکیبی دشمن روبه‌رو هستیم و به فرموده مقام معظم رهبری تنها راه مقابله با آن، جهاد تبیین است، گفت: دشمن تمام تلاش خود را به‌کار می‌بندد تا مردم را دچار تردید کند.

سلیمانی با بیان اینکه ثمره دیگر جهاد تبیین متحد شدن است و اتحاد می‌تواند گردن مستکبرین را بشکند افزود: همراهی و اتحاد مسلمانان در خدمت امام جامعه هر ابرقدرتی را به زانو در می‌آورد.

کد خبر 562564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.