با نظر تارتار، ستاره گاندوها در نیمه‌دوم بازی می‌کند

محمد خدابنده‌لو هافبک تهاجمی ذوب‌آهن در دیدار امروز تیمش مقابل مس رفسنجان روی نیمکت است و از نیمه‌دوم وارد زمین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان امروز از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهدای مس در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ‌برتر فوتبال با تیم فوتبال مس رفسنجان دیدار خواهد کرد.

ترکیب گاندوهای اصفهانی برای این دیدار اعلام شد و در بین بازیکنان اصلی نام محمد خدابنده‌لو ستاره تأثیرگذار ذوب‌آهن وجود ندارد. خدابنده‌لو با نظر مهدی تارتار بازی را از روی نیمکت آغاز می‌کند و با صلاحدید وی از نیمه‌دوم وارد زمین خواهد شد.

محمد خدابنده‌لو که در بازی قبلی تیمش و در جریان برد مقتدرانه چهار بر صفر مقابل آلومینیوم موفق به زدن یک گل شد، دچار مصدومیت هم شد و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد.

پس از انجام آزمایش مشخص شد مشکل وی خیلی جدی نبوده اما دچار در رفتگی مچ‌پا شده است. به‌همین دلیل در بازی امروز با وجود حساسیت بالای دیدار برابر مس، مهدی تارتار ریسک نکرد و خدابنده‌لو را از ابتدا در ترکیب تیمش قرار نداد.

اما قطعاً ذوب‌آهن برای کسب چهارمین برد متوالی به خدابنده‌لو نیاز مبرم دارد و شماره ۷۷ بسیار مؤثر گاندوها ممکن است با توجه به نیاز تارتار به وی، ۴۵ دقیقه دوم مقابل مس را بازی کند.

کد خبر 562559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.