پدری: مقایسه کردن من با مسی دیوانگی است

ستاره جوان بارسا اعتقاد دارد که نباید او را با بازیکنی به بزرگی لیونل مسی مقایسه کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، پدری پس از الهام بخشیدن به بارسلونا برای بازگشت درخشان مقابل گالاتسرای در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، مقایسه با لیونل مسی، اسطوره نیوکمپ را اشتباه قلمداد کرد.

پدری اولین گل بارسلونا را در دیدار شب گذشته این تیم برابر گالاتسرای را به ثمر رساند. گل او اشتیاق هواداران بارسایی را برانگیخت چرا که درون محوطه جریمه با خونسردی هر چه تمام تر از بازیکنان مقابلش عبور کرده و در نهایت توپ را وارد دروازه حریف ترک کرد.

گلزنی پدری در بازی بارسلونا در لیگ اروپا اهمیت بسیار زیادی داشت چرا که دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسیده بود و در بازی برگشت نیز گالاتسرای موفق شده بود در ورزشگاه خانگی خود با یک گل پیش بیافتد. گل پدری کمک شایانی به آبی‌اناری‌ها کرد تا بتوانند به بازی برگردند و در نهایت جواز صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها را کسب کنند.

پدری پس از اتمام مسابقه در پاسخ به این سوال که آیا گل او مانند گل‌هایی بود که مسی به ثمر می‌رساند یا نه، گفت: به هیچ وجه. مسی گل‌های خیلی بهتری زده است. مقایسه من با مسی دیوانگی است. به ثمر رساندن یک گل در چنین شرایطی به تیم کمک زیادی می‌کند. در آن لحظه درون محوطه جریمه مردد بودم و تلاش کردم با تو سر توپ و حرکات تکنیکی بازیکنان مقابلم را از پیش رو بردارم تا بتوانم ضربه مطمئن‌تری بزنم.

ستاره جوان بارسا ادامه داد: این حرکت‌ها در زمین بازی کاملاً اتفاقی رخ می‌دهند. این‌طور نیست که از قبل برای چنین حرکاتی برنامه داشته باشید و حتی یادآوری دلیل اینکه چرا چنین حرکت‌هایی انجام می‌دهی هم ساده نیست. فقط به صورت غریزی احساس کردم که باید این کار را انجام دهم و خوش شانس بودم که توانستم دروازه را باز کنم.

وی در پایان راجع به بازی ال کلاسکیو برابر رئال مادرید گفت: ما همان فوتبالی را بازی می‌کنیم که تمرین کرده‌ایم و دوست داریم از بازی خود برابر رئال مادرید لذت ببریم. امیدوارم شانس پیروزی داشته باشیم و برای کسب امتیاز تمام تلاش خودمان را به کار می‌گیریم.

کد خبر 562549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.