کسی نمی‌تواند اقدامات جهادی دولت سیزدهم را نفی کند

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت آقای رئیسی به عنوان یک دولت جهادی، فعالیت و دوندگی زیادی برای مردم دارد که هیچکس نمی‌تواند این اقدامات را نفی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دکتر پروین صالحی مبارکه پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران با تبریک میلاد امام زمان (عج) اظهار کرد: فرمانداران و مدیرانی که می‌خواهند با این دولت همراهی کنند باید روحیه جهادی داشته باشند تا بتوانند با این دولت همسو و همراه باشند. مردم با تغییر دولت انتظار حرکات جهادی و تغییر و تحول دارند و در زمان حاضر از مجموع ۲۵ شهرستان در استان، فرمانداران حدود ۲۰ شهرستان تغییر کردند.

وی گفت: مردم از این دولت انتظار یک حرکت منسجم در راستای رفع مسائل فرهنگی، اقتصادی و امنیتی را دارند تا بتوانند حاله ای از امنیت را دور خودشان احساس کنند.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم گلایه‌های بسیاری را در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و امنیتی دارند و باید برای افزایش رضایتمندی مردم جامعه تلاش کنیم. البته مدیران و فرماندارانی که می‌خواهند با این دولت همراهی کنند باید از روحیه جهادی برخوردار باشند تا بتوانند هم پا و هم جهت با دولت سیزدهم برای خدمت به مردم تلاش کنند و به مطالبات مردم پاسخ دهند.

وی افزود: هر کسی که به عنوان فرماندار این شهرستان تعیین می‌شود باید تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گیرد.

صالحی با بیان اینکه این دولت دلسوز مردم است خاطر نشان کرد: مردم امید بیشتری برای رسیدن به مطالباتشان در این دولت دارند.

وی با اشاره به اینکه مشکلاتی در بسیاری از صنوف وجود دارد بیان کرد: نمی‌توانیم به صورت جداگانه به هر کدام از این صنوف رسیدگی کنیم و باید برنامه کلی در این زمینه برای رفع مشکلات همه آنها در نظر گرفته شود.

صالحی با اشاره به وضعیت نامناسب بازار گفت: واسطه‌ها و سوداگران عمده باید در بسیاری از چرخه‌های خرید و فروش حذف شوند و همانند اوایل انقلاب باید تعاونی‌ها احیا شود.

وی با بیان اینکه تعاونی‌ها به مرور حذف شدند و زنجیره‌های سوداگرانه فعال شدند افزود: اهمیت دادن به تعاونی‌ها امروز به طور مجدد در دستور کار دولت و مجلس قرار گرفته و دولت باید در توزیع اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم نقش بیشتری داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت در این زمینه در حال تلاش است و مجلس و قوه قضائیه هم پشت سر دولت هستند تا وضعیت کنترل بازار به زودی شکل منطقی‌تر و به سود مردم به خود بگیرد.

وی ادامه داد: امروز مردم به آرامش، امنیت و آسایش نسبی در زندگی می‌خواهند و در مراجعه به اداره‌های مختلف باید پاسخ مناسب و منطقی از کارکنان دریافت کنند.

صالحی افزود: بر اساس ارزیابی‌ها، مردم از تغییر دولت به وضوح به دنبال تحول بودند.

وی با اشاره به اینکه با بررسی شکایت‌ها و انتقادات مردم می‌توان دریافت که مردم از دولت جدید چه انتظاراتی دارند اضافه کرد: مبارزه با تبعیض به عنوان یکی از اولین خواسته‌های مردم است و به دنبال این هستند که فاصله طبقاتی در جامعه کاهش پیدا کند که به عنوان رسالت مهمی بر عهده همه ماست.

صالحی در خصوص شرکت سیمان سپاهان گفت: سیمان سپاهان مبارکه به عنوان بزرگترین کارخانه سیمان در هلدینگ غدیر است که از نظر وسعت و تعداد کارگران، تأثیر گذار است. وضعیت این کارخانه بد نیست و بیشترین حقوق و مزایای کارگری را نسبت به سایر شرکت‌های سیمان در کل کشور پرداخت می‌کند.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جلسه‌های متعددی در شهرستان و استان در مورد پیگیری مسائل این کارخانه برگزار شده و طرح طبقه بندی مشاغل شروع شده و با سرعت قابل قبولی به پیش می‌رود و قرارداد مستقیم شدن کارگران شروع شده است.

وی افزود: افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق به عنوان یکی از اصلی ترین خواسته‌های کارگران این شرکت بود که شورای عالی کار افزایش میزان ۵۷ درصد را تعیین کرد که از درخواست کارگران قابل توجه تر بود و از سال آینده پرداخت خواهد شد.

صالحی افزود: مطالبات و مسائل کارگری باید در روند قانونی پیگیری شود و همه ما وظیفه داریم که حمایت و پیگیری کنیم.

کد خبر 562530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.