وضعیت آینده رونالدو در منچستریونایتد مشخص شد

روزنامه های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز، جمعه، بیست و هفتم اسفند ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

عصر منچستر:

* پس از گزارش‌هایی مبنی بر نارضایتی مارکوس راشفورد در اولدترافورد، بارسلونا دوباره علاقه خود را به مهاجم منچستریونایتد نشان داده و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

سان:

* باشگاه‌های منچستریونایتد، آرسنال و نیوکاسل قرار است در تابستان بر سر به خدمت گرفتن موسی دیابی، وینگر ارزشمند بایرلورکوزن نبرد کنند.

* روملو لوکاکو ممکن است تغییر ای جنت را در نظر بگیرد تا بتواند از چلسی جدا شود و آینده کوتاه مدت باشگاه در وضعیتی متزلزل باشد.

* چلسی بر این باور است که علیرغم تحریم رومن آبراموویچ توسط اتحادیه اروپا، می‌تواند رقابت‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا را به پایان برساند و در بازی‌های خانگی و خارج از خانه، از حمایت هواداران خود، برخوردار باشد.

* منچسترسیتی قرار است در تابستان راهی خارج از کشور انگلیس شود و قصد دارد قبل از شروع فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ دو بازی دوستانه در ایالات متحده آمریکا برگزار کند.

وضعیت آینده رونالدو در منچستریونایتد مشخص شد

دیلی اکسپرس:

* بر اساس گزارش‌ها در اسپانیا، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی تصمیم گرفته است تا پس از پایان فصل در منچستریونایتد بماند و سپس درمورد آینده‌اش تصمیم بگیرد.

* هیئت مدیره منچستریونایتد، رالف رانگنیک را قبل از پایان فصل پس از اینکه قبول کرد انتصاب موقت او به عنوان سرمربی اشتباه بوده است را حالا به عنوان یک گزینه اصلی برای هدایت شیاطین سرخ در نظر دارد.

دیلی تلگراف:

* پل پوگبا خوشحال است که تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد وقت خود را سپری می‌کند و در تصمیم گیری درباره باشگاه بعدی خود عجله نخواهد کرد زیرا پاری سن ژرمن پیشنهادی نجومی برای هافبک فرانسوی آماده می‌کند.

* پاری سن ژرمن که چند وقتی است به دنبال یک مدیر ورزشی خوب می‌گردد، در حال بررسی شرایط، برای انتقال مایکل ادواردز، مدیر ورزشی مستعفی لیورپول به پاریس است.

عصر استاندارد:

* سرجیو پرز راننده مطرح مکزیکی فرمول یک، می‌خواهد فرمول یک "بحث مفصلی" در مورد اجازه دادن به رانندگان برای مسابقه دادن حتی در صورتی که تست کووید -۱۹ آن‌ها مثبت شد، انجام دهد.

تایمز:

* رهبران RFU (نهاد ملی حاکم بر اتحادیه راگبی انگلستان) آماده هستند تا از یک تغییر اساسی در قوانین کارت قرمز راگبی حمایت کنند که به بازیکن اخراج شده اجازه می‌دهد بعد از ۲۰ دقیقه جایگزین شود، در این خصوص آزمایشی در سوپر راگبی اقیانوس آرام در حال انجام است.

اتلتیک:

* به بازیکنان منچستریونایتد قبل از تعطیلات بین‌المللی وقت اضافه داده شد تا خود را برای دو ماه پایانی فصل شارژ کنند و با انگیزه تر از قبل به کار ادامه دهند.

وضعیت آینده رونالدو در منچستریونایتد مشخص شد


دیلی استار:

* رومن آبراموویچ مالک پر حاشیه چلسی، زمانی به فکر خرید منچستریونایتد بود اما به برنامه‌های خود برای رقم زدن این اتفاق ادامه نداد زیرا جو ورزشگاه اولدترافورد را دوست نداشت.

دیلی میل:

* لایوین کورزاوا، مدافع پاری سن ژرمن، در ماشینش توسط هوادارانی که هنوز هم خشمگین از حذف این باشگاه از لیگ قهرمانان به دست رئال مادرید هستند، مورد آزار و اذیت قرار گرفت.

* منچستریونایتد به دنبال رایان گراونبرچ، بازیکن جوان و هلندی تیم فوتبال آژاکس است اما ظاهراً او ترجیح می‌دهد به بایرن مونیخ نقل مکان کند.

* اندرو کانسیدین بازیکن تیم فوتبال آبردین اسکاتلند قرار است با بازگشت به این تیم برای دیدار آخر هفته با هیبرنیان، به مصدومیت کابوس وار و هفت ماهه خود پایان دهد.

کد خبر 562528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.