همه چیز پول و بازیکن خارجی نیست/امروز بازی زیبایی با مس کرمان داریم

سرمربی تیم بسکتبال سپاهان گفت: زمانی که نتوانستیم بازیکن خارجی جذب کنیم، با بازیکنان تیم صحبت کردیم تا احساس کمبود بازیکن خارجی به آنها دست ندهد و در حال حاضر خودشان عملکردی بهتر از بازیکنان خارجی دارند. در ایران بازیکنان گمنامی مانند آقاجانی داریم که با سن کم عملکرد خوبی دارند.

علی خسروی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص دیدار برابر مس کرمان و ثبت یک شکست و یک پیروزی مقابل این تیم، اظهار کرد: بازی در پلی‌آف بازیکنان خاص خود را می‌طلبد، در بازی اول بازیکنانی که شروع کننده مسابقه بودند انتظاراتی که داشتیم را انجام ندادند و در نهایت بازی از ما گرفته شد، اما برای بازی دوم مس کرمان را آنالیز کردیم، نقاط ضعفی که بود را برای بازیکنان شرح دادیم و در نهایت کاری که خواستیم را اجرا کردند و نتیجه گرفتیم‌.

وی با بیان اینکه در بسکتبال همیشه آخر مسابقه برنده مشخص می‌شود، تصریح کرد: امروز بازی قشنگی با مس داریم، امیدوارم پیروز میدان ما باشیم. این تیم دو بازیکن خارجی خوب دارد که در بازی دوم به خوبی آن‌ها را مهار کردیم.

سرمربی تیم بسکتبال سپاهان ادامه داد: از زمانی که نتوانستیم بازیکن خارجی جذب کنیم، با بازیکنان تیم صحبت کردیم تا احساس کمبود بازیکن خارجی به آنها دست ندهد و در حال حاضر خودشان عملکردی بهتر از بازیکنان خارجی دارند. در ایران بازیکنان گمنامی مانند آقاجانی داریم که با سن کم عملکرد خوبی دارند.

خسروی در رابطه با پرتاب‌های سه امتیازی موفقی که در کوارتر دوم و چهارم مقابل کرمان داشتند، تصریح کرد: قرار نبود بازی ما روی پرتاب‌های سه امتیازی باشد، اما بچه‌ها شانس خود را امتحان کردند که در کوارتر اول و دوم جای حلقه بسکتبال درست نبود و بین دو نیمه مشکل آن را برطرف کردند، ما هم پرتاب سه امتیازی را در دستور کار قراردادیم که موفق هم بودیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه در بازی دوم با مس کرمان پرتاب‌های آزاد زیادی گرفته شد که بازیکنان سپاهان از دو پرتاب، یک امتیازی به دست می‌آوردند و آیا تمرین بیشتری برای پنالتی‌ها انجام داده‌اید یا خیر خاطر نشان کرد: از اول سال هدفمان این بود که درصد گل شدن پرتاب‌های آزاد را بالا ببریم، اما بازیکن که در شرایط بازی قرار می‌گیرد همه چیز فرق می‌کند. در تمرینات روی پنالتی‌ها کار کردیم که امیدواریم این مشکل حل شده باشد.

سرمربی تیم بسکتبال سپاهان افزود: بازیکنانم نشان دادند همه چیز پول و بازیکن خارجی نیست، از باشگاه سپاهان تشکر می‌کنم و امیدوارم از بازیکنان تیم بیشتر حمایت کنند.

کد خبر 562525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.