اینترنت کاربران «تلوبیون» در ایام نوروز رایگان شد

حجم و پهنای باند اینترنت مصرفی کاربران داخل کشور در تلویزیون تعاملی تلوبیون، به مناسبت ایام نوروز برای تمام اپراتورهای ثابت و همراه رایگان شد.

به گزارش ایمنا، از جمعه بیست‌وهفتم اسفندماه، همزمان با میلاد با سعادت امام زمان (عج) و نیمه‌شعبان تا سیزدهم فروردین، اینترنت مصرفی کاربران سایت و اپلیکیشن تلویزیون تعاملی تلوبیون در تمام اپراتورهای همراه (همراه اول، ایرانسل و رایتل) و ثابت (مخابرات، شاتل، آسیاتک، های‌وب و…) به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

تلوبیون به عنوان بزرگترین پلتفرم انتشار ویدئو حرفه‌ای در کشور با بیش از نیم میلیون محتوا در تلفن همراه ۲۰ میلیون ایرانی نصب شده و خدمات جامع پخش زنده، آرشیو و تعاملِ برنامه‌های صداوسیما را ارائه می‌کند.

کاربران تلوبیون در ایام نوروز می‌توانند از هزاران فیلم سینمایی، ده‌ها هزار اپیزود سریال‌های پخش شده از تلویزیون، پخش زنده قریب به ۹۰ شبکه تلویزیونی و رادیویی، دسترسی به آرشیو هزاران برنامه ترکیبی، مسابقات ورزشی و محتوای مربوط به کودکان (شامل تمام برنامه‌های تلویزیونی شبکه‌های پویا و نهال، برنامه‌های کودک تلویزیون، کارتون‌های روز دنیا و…) به صورت رایگان استفاده کنند.

اینترنت رایگان، عیدانه تلویزیون تعاملی تلوبیون به همه مردم ایران برای ترویج محتوای سالم برای تمام خانواده‌ها است.

منبع: مهر

کد خبر 562496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.