شهردار شهرکرد عزل شد/ دعوت شورای رشت از سالار عقیلی

پربازدیدترین اخبار شوراهای اسلامی شهرهای ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "لزوم توجه به نظر شهروندان در مدیریت شهری"، "سومین عضو علی‌البدل، عضو سیزدهم شورای اسلامی شهر اصفهان شد"، "کام قائمشهری‌ها با جاده سلامت شیرین شد"، "طرح جامع شهر گرمسار؛ دغدغه شورای ششم"، "نخستین شهردار شورای ششم شهرکرد رفت"، "برگزاری جشن نیمه شعبان رشت با حضور سالار عقیلی"، "بررسی اعتراض فرمانداری به بودجه ۱۴۰۱ در شورای شهر"، "پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان بودجه برای تکمیل موزه بلدیه"، "بزرگترین پاکسازی زباله‌های شهری در فصل بهار"، "تصویب نرخ بلیت اتوبوس و مترو و کرایه تاکسی در سال ۱۴۰۱" عناوین اخباری است که هفته گذشته در صدر پر بازدیدهای سرویس پارلمان شهری ایمنا قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

لزوم توجه به نظر شهروندان در مدیریت شهری

قربانعلی مؤمنی، رئیس شورای اسلامی شهر نجف‌آباد گفت: در دوره ششم شورای نجف‌آباد قبل از رسمیت یافتن، جلساتی را برگزار و نظرات مردم و دیگر مسئولان را دریافت کردیم و در تلاش هستیم راهکارهای شهروندان را اجرایی کنیم تا در مدیریت شهر به نتایج کارآمدی دست یابیم.

سومین عضو علی‌البدل، عضو سیزدهم شورای اسلامی شهر اصفهان شد

علی صالحی، سخنگو و عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بعد از دو دعوت بی‌پاسخ، احمد شریعتی، سومین عضو علی‌البدل شورای اسلامی شهر اصفهان در صحن علنی شورا حاضر شد و پس از انجام مراسم تحلیف به عنوان عضو سیزدهم شورای اسلامی شهر اصفهان فعالیت خواهد کرد.

کام قائمشهری‌ها با جاده سلامت شیرین شد

احسان اسماعیلی‌نجار، رئیس شورای اسلامی شهر قائمشهر گفت: جاده سلامت این شهر برای رفاه حال شهروندان قائمشهری و به منظور توسعه فضاهای تفریحی و ورزشی این شهر اجرایی شده است.

طرح جامع شهر گرمسار؛ دغدغه شورای ششم

شورای اسلامی شهر گرمسار چند طرح و برنامه اساسی را مد نظر دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، طرح جامع شهر گرمسار است که احتمالاً تا پایان سال نهایی خواهد شد. قطعاً با اجرایی شدن طرح جامع، شهروندان گرمسار بیش‌ازپیش با اثرات این طرح آشنا و از مزایای این طرح برخوردار می‌شوند.

نخستین شهردار شورای ششم شهرکرد رفت

در شهرکرد پس از فراز و نشیب‌های بسیار با روی کار آمدن شورای ششم سرانجام شهردار انتخاب شد. چندی پیش زمزمه‌های سکونت نداشتن شهردار در شهر از خاتمه خدمت وی خبر داد؛ این موضوع آن‌قدر مطرح شد تا در نهایت شب گذشته رسانه‌ای شد و شهرکرد به طور مجدد باید فرآیند انتخاب شهردار را طی کند.

برگزاری جشن نیمه شعبان رشت با حضور سالار عقیلی

محمدحسین واثق‌کارگرنیا، رئیس شورای اسلامی شهر رشت از برگزاری جشن نیمه شعبان برای میلاد حضرت مهدی (عج) در پیاده‌راه فرهنگی این شهر خبر داد.

بررسی اعتراض فرمانداری به بودجه ۱۴۰۱ در شورای شهر

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بررسی نامه فرمانداری تهران برای اعتراض هیئت تطبیق به مصوبه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری تهران و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه است، تاکید کرد: بررسی چندین پلاک ثبتی از حیث باغ یا غیر باغ بودن نیز در دستور کار اعضای شورای اسلامی شهر قرار دارد.

پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان بودجه برای تکمیل موزه بلدیه

علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در بودجه ۱۴۰۱ حدود ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل موزه بلدیه پیش‌بینی کرده‌ایم.

بزرگترین پاکسازی زباله‌های شهری در فصل بهار

یکی از رو به رشدترین فعالیت‌های زیست‌محیطی از زمان شروع همه‌گیری کرونا، جمع‌آوری زباله بوده است که شورای شهر منچستر در این زمینه از پیشروترین‌ها محسوب می‌شود و در حال حاضر ارتش زباله خود را برای بزرگ‌ترین پاکسازی بهاره آماده کرده است.

تصویب نرخ بلیت اتوبوس و مترو و کرایه تاکسی در سال ۱۴۰۱

علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات نرخ بلیت اتوبوس و مترو و کرایه تاکسی در سال ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

کد خبر 562493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.