اصفهان، پایلوت کشوری تحول حمل‌ونقل/ انتقاد شهردار اهواز از حاشیه‌سازی‌ها

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "اصفهان پایلوت کشوری طرح تحول حمل‌ونقل می‌شود"، "جزئیات قرارداد مشارکتی ۵۹۰ میلیون یورویی خط دو متروی اصفهان"، "رفع معضلات حمل‌ونقلی اصفهان با راهکارهای دانش‌بنیان"، " ۷ قله نوروزی برای مسافران اصفهان"، "پیش‌بینی اسکان ۱۸۰ هزار مسافر شب‌خواب در اصفهان"، "برگزاری پویش بهار رضوان در آستانه نوروز"، "فعالیت مراکز معاینه فنی در ایام نوروز ۱۴۰۱"، "اصفهان، آراسته به پیشواز نوروز می‌رود"، "فرافکنی در فروش زمین‌های شهرداری / منابع شهر دستخوش سلایق نشود"، "فروشگاه‌های کوثر اصفهان زیر ذره‌بین بازار رس" ۱۰ خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

اصفهان پایلوت کشوری طرح تحول حمل‌ونقل می‌شود

"اصفهان پایلوت کشوری طرح تحول حمل‌ونقل می‌شود" در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت.

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان گفت: با امضای تفاهم‌نامه مشارکت فناورانه، اصفهان پایلوت کشوری طرح تحول حمل‌ونقل می‌شود.

جزئیات قرارداد مشارکتی ۵۹۰ میلیون یورویی خط ۲ متروی اصفهان

"جزئیات قرارداد مشارکتی ۵۹۰ میلیون یورویی خط دو متروی اصفهان" از جمله خبرهای پرمخاطب در کلانشهرهای ایمنا بود.

محسن رنجبر، معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با اشاره به قرارداد مشارکتی EPCF تجهیزات خط دوم متروی اصفهان گفت: با انعقاد این قرارداد ۵۹۰ میلیون یورویی، تأمین مالی بخش اصلی و مهم خط دوم متروی اصفهان عملیاتی شد.

رفع معضلات حمل‌ونقلی اصفهان با راهکارهای دانش‌بنیان

"رفع معضلات حمل‌ونقلی اصفهان با راهکارهای دانش‌بنیان" نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان ایمنا قرار گرفت.

حسین حق‌شناس، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه حمل‌ونقل شهری یکی از معضلات پیچیده شهرها است، گفت: برای مدیریت ترافیک باید از روش‌های جدید و دانش‌بنیان استفاده شود که در این زمینه، تفاهمنامه‌ای بین شهرداری اصفهان، وزارت کشور و معاونت علم و فناوری ریاست‌جمهوری به امضا رسید.

۷ قله نوروزی برای مسافران اصفهان

" ۷ قله نوروزی برای مسافران اصفهان" یکی دیگر از پرمخاطب‌ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته پیش بود.

مهدی بقایی، معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با توجه به اینکه مسافران، گردشگران و شهروندان اصفهانی در ایام نوروز به برنامه‌های تفریحی، گردشگری و فرهنگی نیاز دارند، مقرر شد برنامه‌های خرد که در مناطق اجرا می‌شد در هفت قله فرهنگی و تفریحی تجمیع می‌شود.

پیش‌بینی اسکان ۱۸۰ هزار مسافر شب‌خواب در اصفهان

"پیش‌بینی اسکان ۱۸۰ هزار مسافر شب‌خواب در اصفهان" نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

سیدعلی معرک‌نژاد، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: برای ایام نوروز، ۱۴۰۱ ظرفیت اسکان برای ۱۸۰ هزار مسافر شب‌خواب در کلان‌شهر اصفهان مهیا شده است.

برگزاری پویش بهار رضوان در آستانه نوروز

"برگزاری پویش بهار رضوان در آستانه نوروز" هم نظر مخاطبان ایمنا را به خود جلب کرد.

علی حاجیان، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه برنامه پویش بهار رضوان در این آرامستان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه لحظه تحویل سال بعد از اذان مغرب است، آرامستان باغ رضوان تمام تمهیدات لازم را برای حضور شهروندان تدارک دیده است و درهای آرامستان تا ساعت ۲۱ به روی شهروندان باز خواهد بود.

فعالیت مراکز معاینه فنی در ایام نوروز ۱۴۰۱

"فعالیت مراکز معاینه فنی در ایام نوروز ۱۴۰۱" نیز از پربازدید ترین‌های کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

سیدعلی عبدالهی، مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: مراکز معاینه فنی تحت پوشش ستاد معاینه فنی خودرو شهرداری در ایام نوروز مطابق رویه سنوات گذشته آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

اصفهان، آراسته به پیشواز نوروز می‌رود

"اصفهان، آراسته به پیشواز نوروز می‌رود" هم مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

حمید قنادنیا، سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: این سازمان با آرایش و پیرایش شهری، حذف اضافات و نازیبایی‌ها، نصب المان‌ها و نقشِ دیوارنگاره‌ها، ایجاد محور نور و نصب جعبه‌های گل روی عرشه پل‌های سواره رو، اصفهان را محیای نوروز می‌کند.

فرافکنی در فروش زمین‌های شهرداری / منابع شهر دستخوش سلایق نشود

"فرافکنی در فروش زمین‌های شهرداری / منابع شهر دستخوش سلایق نشود" هم نظر بازدیدکنندگان ایمنا را به خود جلب کرد.

از جمله حواشی ایجاد شده برای بودجه سال آینده شهرداری اهواز، اعتراض یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز در صحن علنی شورای ششم به گران شدن مدیریت شهری و البته تقاضا برای مسدود کردن راه‌های فساد در بودجه و اعتراض به فروش املاک شهرداری برای تحقق بودجه بود که در این اعتراض، هیچ‌گونه مدرکی ارائه نشد. در گفت‌وگو با رضا امینی، شهردار اهواز زوایای مختلف بودجه سال آینده این کلان‌شهر را بررسی کردیم.

فروشگاه‌های کوثر اصفهان زیر ذره‌بین "بازار رس"

"فروشگاه‌های کوثر اصفهان زیر ذره‌بین بازار رس"، نیز از پرمخاطب‌ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

امیرحسین ماه‌آورپور، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو و به منظور رسیدگی هر چه بهتر به مشکلات مراجعه‌کنندگان فروشگاه‌های کوثر، سازه‌هایی با شکل علامت سوال در این فروشگاه‌ها نصب و تیم بازرسی سازمان در آن مستقر شده است.

کد خبر 562489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.