مخالف طرح صیانت هستم/اجرای هر برنامه‌ای نیازمند اعتماد مردم است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح صیانت فارغ از نتیجه مثبت یا منفی نیازمند اعتماد عمومی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی طاهری امروز پنجشنبه_ بیست‌وششم اسفندماه _ در نشست خبری از برنامه‌ریزی برای جهش سرمایه‌گذاری در استان طی سال آینده خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌ریزی ما سرمایه‌گذاری ۳۵ هزار میلیارد تومانی است که افق بسیار خوبی برای استان محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه استان در بهره‌مندی از آب پایدار و تنظیمی نسبت به استان‌های دیگر بسیار فقیر است، افزود: ۹۵ درصد آب مصرفی استان زنجان از دشت‌های ممنوعه است که آن هم رو به پایان است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر بارندگی نداشته باشیم، شهر زنجان دو سال آینده در تأمین آب شرب مشکل خواهد داشت، خاطرنشان کرد: برای حل مشکل آب از ماده ۵۶ بهره گرفته شده و نسبت به تکمیل سد مراش و بلوبین اقدام شده است.

طاهری با اشاره به بالا بودن سهم استان از مالیات نسبت به استان‌های دیگر، گفت: طی ۱۰ سال گذشته در استان برای بهره‌مندی از مازاد مالیات دریافتی اقداماتی انجام شده که وضعیت کنونی را رقم زده است و حل آن بر اساس ساختار تعریف شده به آسانی ممکن نیست.

وی با بیان اینکه فرآیند اصلاح امور مالیات آغاز شده است، ادامه داد: برای حل این مشکل باید ذهنیت‌ها را عوض کرد و تاکید شده است که در روزهای آخر سال نسبت به دریافت مالیات، فشار مضاعف به صنایع وارد نشود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسائل مطرح شده در خصوص طرح صیانت، گفت: با توجه به تخصصی که در این حوزه دارم یقین دارم، هرچند لزوم ساماندهی امور این حوزه مورد قبول همگان است، با این حل برای مشکلات باید ۱۰ پیش‌نیاز رعایت شود.

طاهری تاکید کرد: من با مطرح شدن طرح صیانت به این صورت مخالف هستم و با اتفاقات روی داده فکر می‌کنم طرح موردنظر متوقف می‌شود چراکه اجرای هر برنامه‌ای فارغ از نتیجه مثبت یا منفی آن نیازمند اعتماد مردم است.

کد خبر 562486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.