نتایج هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال+جدول

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امروز با چهار دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _پنج‌شنبه بیست و ششم اسفند ماه_ هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد.

شاگردان محرم نویدکیا در سپاهان امروز از ساعت ۲۷ در ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم گل گهر بودند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. سپاهان با ۴۲ امتیاز تیم سوم جدول و گل گهر با ۳۴ امتیاز تیم ششم جدول هستند.

تیم‌های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی تهران رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این دیدار علی نعمتی برای پرسپولیس و رودی ژستد برای استقلال گل زنی کردند. استقلال با ۵۵ امتیاز صدر نشین جدول و پرسپولیس با ۴۹ امتیاز تیم دوم است.

بازی دو تیم آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز با نتیجه یک بر صفر به نفع آلومینیوم به اتمام رسید. علی آل کثیر تک گل این دیدار را به ثمر رساند. آلومینیوم با ۲۹ امتیاز تیم نهم جدول و تراکتور با ۱۷ امتیاز تیم سیزدهم جدول هستند.

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه شهدای فولاد آرنا مقابل هم قرار گرفتند و در پایان شاگردان جواد نکونام با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند. گل فولاد را در این مسابقه لوسیانو پری را به ثمر رساند. فولاد با ۳۵ امتیاز در جایگاه پنجم و فجر سپاسی با ۱۵ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارند.

نتایج روز اول هفته بیست و سوم لیگ برتر:

نتایج هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال+جدول

جدول لیگ برتر:

نتایج هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال+جدول

کد خبر 562484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.