استقبال شهرداری خمین از  نوروز ۱۴۰۱

سرپرست شهرداری خمین با اشاره به اقدامات شهرداری در استقبال از نوروز و مسافران، گفت: سفره هفت‌سین و تخم‌مرغ‌های نوروزی در میدان شهید مدرس نصب شد.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، به اقدامات شهرداری برای استقبال از نوروز ۱۴۰۱ و مسافران شهر خمین اشاره و اظهار کرد: پاکسازی باغچه‌ها، گل‌کاری، کاشت انواع گل در میدان‌ها و بلوارهای شهر، رنگ‌آمیزی جدول‌ها، نصب ریسه و پرچم در خیابان‌ها و اجرای بیس با هدف جلوگیری از ایجاد گل و لای در خیابان و کوچه‌های شهر خمین، از اقدامات شهرداری است.

وی با اشاره به نصب سفره هفت‌سین و تخم‌مرغ‌های نوروزی در میدان شهید مدرس (میدان مرکزی شهر)، افزود: اجرای خط کشی عابران پیاده در چهار راه‌های شهر خمین و لکه‌گیری آسفالت معابر از دیگر اقدامات است.

سرپرست شهرداری خمین خاطرنشان کرد: کف‌فرش خیابان شهید جلال آل‌طاهر به مساحت ۲۰۰ مترمربع و مناسب‌سازی این خیابان برای تردد معلولان انجام شده است.

احمدی از اضافه شدن سرویس جمع‌آوری زباله‌های سطح شهر در راستای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان در ایام نوروز خبر داد و تصریح کرد: در ایام نوروز علاوه بر سایر سرویس‌های شهرداری، از ساعت سه بعد از ظهر یک سرویس جمع‌آوری زباله در مکان‌های پرتردد شهر مانند میدان انقلاب اسلامی و خیابان‌های ۱۵ خرداد، شهید مدرس، شریعتی و فردوسی مستقر می‌شود.

وی گفت: از شهروندان و کسبه درخواست می‌شود به منظور حفظ نظافت شهر، زباله‌های خود را قبل از ساعت ۹ شب در معابر و کوچه‌ها نگذارند.

سرپرست شهرداری خمین از نصب سرعت‌کاه‌ها در خیابان‌های پرتردد شهر خمین خبر داد و گفت: خط‌کشی طولی ورودی‌ها و معابر شهر به منظور تأمین امنیت شهروندان و مسافران نوروزی در حال انجام است.

کد خبر 562412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.