شبکه‌های آب و برق هرمزگان پایدار است

مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو، وضعیت شبکه‌های آب و برق در استان هرمزگان را پایدار اعلام کرد و گفت: تیم‌های عملیاتی وزارت نیرو از لحظه وقوع حادثه در مناطق زلزله‌زده در این استان در حالت آماده‌باش هستند.

گزارش ایمنا و به نقل از وزارت نیرو، «سیداعتضاد مقیمی» با اشاره به زلزله‌ای به قدرت شش ریشتری ساعت ۰۲:۴۵ بامداد در هرمزگان، اظهار کرد: طبق گزارش دریافتی، در شبکه برق چهار فیدر فشار متوسط قطع شده بود که دو تا از فیدرها بلافاصله برق‌دار شد.

وی ادامه داد: با توجه به اشکال‌های به وجود آمده در اثر زلزله، دو مورد از جمله سقوط پایه و چند مورد سیم پارگی نیز اتفاق افتاد که بعد از مدت کوتاهی دوباره برق‌دار شد.

مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو با بیان اینکه در حال حاضر خاموشی نداریم، خاطرنشان کرد: اکنون در چاه‌بنارد بستک مقر خازن شبکه‌های فوق توزیع دچار مشکل شده که تیم‌های عملیاتی وزارت نیرو در منطقه در حال رفع مشکل هستند.

به گفته مقیمی، در شبکه آب و فاضلاب هیچ مشکلی نداریم.

براساس گزارش مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه شدیدی به بزرگی ۶ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در طول جغرافیایی ۵۴.۶۵ و عرض جغرافیایی ۲۶.۸۹ و در عمق ۱۰ کیلومتری از سطح زمین بامداد پنجشنبه حوالی کوخرد در استان هرمزگان را لرزاند.

کد خبر 562400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.