اجرای ۳۵پروژه زیباسازی و ساماندهی در آرامستان کاشان

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان گفت: طی چهار ماه گذشته ۳۵پروژه به ارزش ۵۰میلیارد ریال در آرامستان دارالسلام کاشان اجرا شده است.

سیدمحمد علوی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی چهار ماه گذشته، ۳۵ پروژه به ارزش ۵۰ میلیارد ریال با هدف زیباسازی و ارائه خدمات بهتر به همشهریان در آرامستان دارالسلام کاشان، اجرا شده است.

وی بر عزم جدی سازمان آرامستان‌ها برای توسعه و ارائه خدمات مطلوب به مردم تاکید کرد و افزود: تعدادی از این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده است و تعدادی دیگر طی روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: زیباسازی، تقویت روشنایی و نورپردازی آرامستان‌ها و گلزار شهدا، زیباسازی و بهسازی سقاخانه گلزار شهدا، برق‌رسانی و روشنایی قطعه فرهنگیان، احداث بلوار و خیابان، جدول‌گذاری، آسفالت و دیوارکشی، بخشی از این پروژه‌ها است.

علوی‌زاده، مسقف کردن گلزار شهدای دارالسلام را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های این سازمان در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد و ادامه داد: مسقف کردن گلزار شهدا یکی از مطالبات شهروندان کاشان و خانواده معظم شهدا است.

وی با بیان اینکه این آرامستان در دو مقطع زمانی شلوغ و پرتردد است، تصریح کرد: روز عید غدیر و جمعه پایان سال، حدود ۷۰ هزار نفر در این آرامستان حضور پیدا می‌کنند و نیاز است آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی مهیا باشد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱ قطعه، مقبره علما، شهدا، هنرمندان و مقبره‌های عمومی در آرامستان وجود دارد، گفت: بودجه سال آینده سازمان آرامستان‌ها، ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که ۱۵ میلیارد این بودجه صرف عملیات عمرانی و بهسازی آرامستان می‌شود.

کد خبر 562354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.