مشخصات احتمالی نمایشگر سری گوگل پیکسل ۷ مشخص شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی پیکسل هفت گوگل و پیکسل هفت پرو به ترتیب از نمایشگر ۶.۳ و ۶.۷ اینچی بهره خواهد برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گزارش‌های ارائه شده حاکی از این است که پیکسل هفت گوگل از صفحه‌نمایش ۶.۳ اینچی بهره خواهد برد، در حالی که پیکسل هفت پرو احتمالاً به نمایشگر ۶.۷ اینچی مجهز خواهد شد. بنابراین نمایشگر پیکسل هفت پرو نسبت به پیکسل شش کوچک‌تر خواهد بود، اما ابعاد صفحه‌نمایش پیکسل هفت پرو مانند پیکسل شش پرو همچنان ثابت باقی می‌ماند.

به نظر می‌رسد که پنل پیکسل هفت پرو از نوع LTPO خواهد بود و مانند پیکسل شش پرو از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد. گزارش‌هایی که پیش از این ارائه شده بود، نشان می‌دهد که ابعاد نمایشگر پیکسل هفت نسبت به پیکسل شش کمی کوچک‌تر خواهد بود. با توجه به رندهای اولیه منتشر شده از پیکسل هفت و پیکسل هفت پرو این دو گوشی هوشمند از طراحی شبیه به سری پیکسل شش بهره خواهد برد.

پیکسل هفت و پیکسل هفت پرو گوگل از نسل دوم تراشه گوگل تنسور بهره خواهند برد؛ این تراشه از مودم اگزینوس ۵۳۰۰ استفاده خواهد کرد. هنوز اطلاعاتی کامل و دقیقی در مورد مشخصات نسل بعدی گوشی‌های سری پیکسل ارائه نشده است، انتظار می‌رود که طی هفته‌ها و ماه‌های آینده جزئیات بیشتری در مورد سری پیکسل هفت در دسترس قرار بگیرد.

کد خبر 562329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.