هوشمندسازی شهر تهران دغدغه شورای ششم

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای اسلامی شهر تهران آماده دریافت پیشنهادات کارشناسان سازمان فاوا در خصوص شناسایی گره‌های این حوزه و ارائه راه‌حل است و امیدواریم با افزایش همکاری‌ها در سال آینده گام‌های مؤثری برای بهره‌مندی از هوشمندسازی در تهران برداشته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رویکرد شهر هوشمند صرفاً به معنای به خدمت گرفتن زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) شهری نیست، بلکه شش بعد اقتصاد هوشمند، جابه‌جایی هوشمند، محیط هوشمند، زیرساخت هوشمند، حکمروایی هوشمند و زندگی هوشمند هم‌زمان مورد توجه خواهد بود، فاوا نیز یکی از سازمان‌هایی است که در مدیریت شهری تهران نقش اساسی دارد.

احمد صادقی نیز در این خصوص اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های شورای اسلامی شهر تهران این است که سازمان فاوا به عنوان یکی از بخش‌های حساس و مهم در مدیریت شهری تهران است و با مسائل این حوزه نباید سلیقه‌ای برخورد کرد و اساس کار این سازمان باید بر اساس چشم‌انداز مدیریت شهری باشد.

وی افزود: شورای اسلامی شهر تهران آماده دریافت پیشنهادات کارشناسان سازمان فاوا در خصوص شناسایی گره‌های این حوزه و ارائه راه‌حل است و امیدواریم با افزایش همکاری‌ها در سال پیش‌رو گام‌های مؤثری برای بهره‌مندی از هوشمندسازی در تهران برداشته شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: در سال آینده با افزایش جلسات هم‌فکری با سازمان فاوای شهرداری تهران در ارائه خدمات بهتر به شهروندان تلاش می‌کنیم.

کد خبر 562316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.